X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 121 tot 134 van de 134
  1. #121

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Nee, een echt concreet voorbeeld van deze situatie kan ik me helaas niet meteen herinneren.

    Ben jij ooit van mening geweest dat het tijdens de wintermaanden te stil is op dit forum?
    Zeker en vast!

    Ben je ooit al wel eens wezen wildplassen? (vanmorgend nog iemand gepasseerd die in het midden van de gang onderaan de roltrap naar de metro op de Keyserlei stond te plassen, honderd meter van een publiek toilet, vandaar).

  2. #122

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Zeker en vast!
    En uiteraard was dit als subtiele hint bedoeld voor alle forumleden

    Wildplassen heb ik al zeer vaak gedaan, maar dan enkel op een sociaal aanvaardbare manier: in de vrije natuur, uit het zich van passanten en niet in iemands tuin. Als postbode kom ik vaak in buitenwijken zonder publiek toilet en onze vakanties zijn meestal wandelvakanties in bosgebied. 'Ervaring' genoeg dus maar iets zoals Ignace hierboven omschrijft is gewoon vies en zou ik zelf nooit doen.
    (Tip: een maïsveld is verreweg de beste locatie )

    Heb jij ooit aan een stakingspiket gestaan?
    Once you sit back, you never go back.

  3. #123

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Nee als je bedoelt staken + werkwilligen al dan niet intimiderend het werk beletten. Maar om hier niet als pion in het neo-liberale web te worden versleten: na amper twee maanden werk staakte en betoogde ik mee in Brussel, tegen het voorstel om verzorgend en onderwijzend personeel tot minstens 57 jaar te laten werken ipv 55 ... The times, they are a-changing. Ik liep na een tijdje per ongeluk met boze verpleegsters mee ipv met misnoegde leraars. Staken deed ik sindsdien nog af en toe, zeker als ik op zo'n dagje onbetaald vrijaf naar een pretpark kon gaan. Betogen in Brussel doe ik niet meer, collega's van me getuigden ooit van snuivers op de heenrit per trein, oorsuizingen van de bommetjes en de geur van brandende auto's.

    Heb je (recent en dus als volwassen pretpark-fan) een jaar meegemaakt zonder één nieuw pretpark te bezoeken? Reden van de vraag: 2019 dreigt zo'n jaar voor me te worden

  4. #124

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Als ik begin te tellen vanaf 2015 (het jaar waarin ik na twaalf jaar stilte mijn interesse terugvond) dan is het antwoord gelukkig 'nee'. De eerste paar jaren zie ik het ook niet direct gebeuren omdat er voor mij nog heel veel nieuwe parken zijn, zelfs binnen België.

    Iemand biedt aan om speciaal voor jou een persoonlijk achtbaan-T-shirt te maken. Je mag zelf meebeslissen over het ontwerp en dus ook kiezen welke coaster het 'thema' van jouw T-shirt moet worden. Welke achtbaan kies je en waarom?
    Once you sit back, you never go back.

  5. #125

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Nu het forum weer wat actiever lijkt te worden, kreeg ik inspiratie om enkele oude spelletjes terug boven te halen. Ik weet dat het een beetje ongepast is om op je eigen vraag te antwoorden, maar er is nu al zo veel tijd overheen gegaan:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Iemand biedt aan om speciaal voor jou een persoonlijk achtbaan-T-shirt te maken. Je mag zelf meebeslissen over het ontwerp en dus ook kiezen welke coaster het 'thema' van jouw T-shirt moet worden. Welke achtbaan kies je en waarom?
    Ik zou de python in de Efteling kiezen. Een achtbaan die bijna iedereen kent (ook mensen die zelden of nooit naar een park gaan), die in het begin van mijn coastercarrière veel voor mij betekend heeft, en die dankzij de renovatie nog jaren zal blijven staan.

    Voor de nieuwe vraag in dit topic heb ik me laten inspireren door één van de opdrachten uit het tv-programma De Mol. Hierbij moesten de kandidaten aangeven of ze volgende dingen al dan niet ooit gedaan hadden:

    1) Ik heb nog nooit een dating site of app gebruikt
    2) Ik heb nog nooit met een pistool geschoten
    3) Ik heb nog nooit gekust met iemand van hetzelfde geslacht
    4) Ik heb nog nooit in een politiecel gezeten
    5) Ik heb nog nooit een dier gedood (behalve insecten)
    6) Ik heb nog nooit een gerecht teruggestuurd op restaurant
    7) Ik heb nog nooit op de sossen gestemd
    8) Ik heb nog nooit gesluikstort
    9) Ik heb nog nooit in een zwembad geplast
    10) Ik heb nog nooit gevochten
    11) Ik heb nog nooit in openbaar gehuild
    12) Ik heb nog nooit een joint gerookt

    Wat heb je minstens één keer in je leven gedaan? Zelf scoor ik 4/12 (als je de occasionele appelklokhuizen en perzikpitten meetelt als sluikstorten is het 5/12). Wie doet beter/slechter?
    Once you sit back, you never go back.

  6. #126

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    1) Jawel, maar niet lang. Het was soms nogal een vieze bedoeling.
    2) Jawel. Mijn vader zit bij de schietclub bij de politie van Lier en ik ben één keer mee geweest voor een proefles. Geen succes overigens.
    3) Natuurlijk wel. Dagelijks zelfs.
    4) Jawel. In de lagere school tijdens een excursie naar een politiekantoor. Ik ben geen psychopaat.
    5) Onrechtstreeks wel. Ik ben ooit met mijn fiets over een muis gereden.
    6) Jawel. In Bruparck, voor een dagje naar Océade, zat er ooit een kakkerlak in mijn spaghetti. En dat ging er een klein beetje over.
    7) Neen, nog nooit. Niet dat ik iets tegen die partij heb, hoor. Partijen zoals N-VA en VB, daar word ik wel mottig van.
    8) Gho, een kauwgom op de grond spuwen of een sigarettenpeuk op de grond gooien wel, maar half mijn restafval nog nooit.
    9) Als kind wel. Maar nu niet meer. Wie dat wel doet is goor.
    10) Weeral; als kind heb ik ooit iemand met zijn gat in een plas gezwierd. Waarom dat was weet ik niet meer.
    11) Tellen begrafenissen? Dan wel. Zomaar op straat niet. Da's meer iets voor Simonneke uit Thuis.
    12) Toch wel. Maar eigenlijk ook maar één keer. Ten eerste stinkt het en ik merkte er niks van. Geen joints (of eender welke drugs) voor mij.

  7. #127

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    1. Ja, toch wel, niet dat het veel oplevert
    2. Toch wel, maar niemand raakte gewond ... (piste)
    3. Wel gezien ik homo ben ...
    4. Guilty
    5. NOOIT!
    6. Toch wel, als het echt de definitie van ranzig is ga ik toch wel iets zeggen ...
    7. Gelukkig niet en niet van plan ook.
    8. Ik heb een degout aan mensen die sluikstorten, dus neen.
    9. Geen idee, kan als kind eens gebeurd zijn, maar niet dat ik me de afgelopen 20 jaar kan herinneren nee.
    10. Guilty
    11. Also guilty
    12.Enkele keren gedaan om dan te besluiten dat het me gewoon echt niks zegt.

    Dit topic is niet bepaald flatterend
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #128

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    Ik schreef al dat ik 4/12 haal, maar als jullie zo eerlijk zijn om elke vraag concreet te beantwoorden dan zal ik dat ook doen.

    1) Nooit gedaan
    2) Nooit gedaan
    3) Nooit gedaan
    4) Ik ben weleens in een politiekantoor geweest, omdat ik zonder licht had gefietst en om een diefstal aan te geven, maar voor zo ver ik me herinner werd ik nooit effectief in een cel opgesloten. Dus nee.
    5) Nooit gedaan, want insecten tellen niet. Wel heb ik al meermaals zelfgekweekte meelwormen gedood om ze in mijn eigen maaltijd te verwerken (ik heb daar kookboeken voor). En ik betwijfel of veel mensen dat al gedaan hebben
    6) De eerste stelling waar ik effectief schuldig aan ben. Ik was ooit mee op een groepsreis waar de maaltijden in de restaurants vooraf besteld waren door onze begeleiders, dus je kon niet zelf kiezen. Gelukkig ben ik niet heel kieskeurig en 13 van de 14 avonden ging alles zonder problemen. Behalve dus die ene keer dat ze afkwamen met iets dat ik écht niet lustte. Terugsturen was de enige optie voor mij.
    7) Jawel, meermaals zelfs!
    8) Nee, behalve het occasionele klokhuis of vruchtenpit.
    9) Nooit gedaan, in ieder geval niet doelbewust.
    10) Schuldig, ook al was het eigenlijk niet mijn schuld. In het eerste middelbaar werd ik een tijdlang gepest door een groepje jongens en we hebben inderdaad één keer gevochten. Absoluut niet mijn keuze, ze vielen mij gewoon aan
    11) Eveneens schuldig, om uiteenlopende redenen.
    12) Nooit! Als dertienjarige had ik ooit een hele slechte ervaring met medicatie die ongewenste bijwerkingen gaf. Hier heb ik een afkeer voor alcohol en drugs aan overgehouden. Als iemand mij een joint aanbiedt, dan zou ik dat ding in zijn 'achterkant' duwen nadat ik het heb aangestoken.
    Once you sit back, you never go back.

  9. #129

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    1) Nog nooit
    2) Jawel, op een excursie op een citytrip
    3) Nog nooit
    4) Nog nooit, enkel aangifte van een gestolen portefeuille. Dat was al meer dan genoeg :-)
    5) Nog nooit
    6) Nog nooit. Ben niet echt een moeilijke eter, eet alles :-) en nu met de kinderen komen restaurantbezoeken helaas niet veel meer voor
    7) Nog nooit gebeurd en zal ook nooit gebeuren.
    8) Niet dat ik mij bewust kan herinneren
    9) In elk geval nooit bewust
    10) Niets wat je onder de term 'vechten' kan verstaan
    11) Minstens op een begrafenis
    12) Nog nooit, zelfs geen sigaret aangeraakt. En daar ben ik wel fier op.

  10. #130

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    1) Ja, gebruik ik (nu zeker) bijna dagelijks
    2) Nee nog nooit de 'kans' gehad, en dat hoeft ook niet voor mij. Boogschieten daarentegen al wel
    3) Sinds 1,5jaar kan ik hier volmondig ja op antwoorden
    4) Nee hoop daar nooit te belanden
    5) Oh nee nee, never
    6) Da zal óók nooit gebeuren, tenzij moest er nu een beest inliggen ofzo.
    7) Nee voorlopig ligt mn mening niet dicht genoeg bij hun standpunten.
    8) Nee, dat zou ik heel dom vinden om te doen.
    9) Als klein kind zeker, weet ik nog. Maar nu niet meer nee
    10) Ja ook als kind, ergste was toen iemand mn bril van mn gezicht trok en heel mn bril was omgebogen. Toen heb ik m ook terug aangevallen. en dan nog een paar keer met pesters.
    11) In een volle klas? dan ja
    12) 1 trek van 1 joint. Ik zat 5 minuten te hoesten, dus wou er niet meer van. Natuurlijk voelde ik dan ook nog niks

  11. #131

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    1) ja, maar de laatste jaren minder
    2) nee, al in mn hand gehad maar de trekker niet over gehaald
    3) guilty
    4) jawel, tijdens een interview met een agent voor in de krant (dus voor niks strafbaars)
    5) onge'wild' wel; met de auto: duif, kat, hond
    6) nog nooit moeten doen op restaurant
    7) ook al is het stempotlood rood en zijn mn initialen S.P.; ik ben geen sos
    8) nee, behalve dat verteerbare stuk eten die eens over was
    9) nee
    10) enkel gevochten uit verdediging
    11) ja, op een begrafenis
    12) Nog nooit, zegt me niets. De geur alleen al, bah.
    Laatst gewijzigd door Polletje; 28-04-20 om 01:02.

  12. #132

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    8/12 voor mij.

  13. #133

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    6) Ik heb nog nooit een gerecht teruggestuurd op restaurant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    6. Toch wel, als het echt de definitie van ranzig is ga ik toch wel iets zeggen ...
    Nu word ik wel benieuwd
    Once you sit back, you never go back.

  14. #134

    Re: Forumspel: Heb jij of ben jij ooit ...

    1) Nee
    2) Nee
    3) Nee
    4) Nee
    5) ? Vermoedelijk eens een eekhoorn platgereden in Noorwegen, maar ben daar niet zeker van.
    6) Niet voor mezelf maar wel eens in mijn studententijd voor een dame in het gezelschap, in Montpellier. Zij kreeg een nog half-bevroren plat opgediend. Ik deed het vooral om haar te imponeren, zonder gewenst effect of andere benefits ...
    7) Al heel vaak. Ook zonder het gewenste effect ...
    8) Ja, luiers in publieke vuilbakken tijdens wandelingen 'om de blok'. Daar raakte de eigen vuilbak steeds veel te snel vol van, met maar één huisvuil-ophaling om de 14 dagen.
    9) Nee. Wel in meerdere zeeën.
    10) Jawel, in de jeugdbeweging. Maar hoogst uitzonderlijk. Iemand had mijn gehospitaliseerde vader beledigd en kon er bijna zelf gaan naast liggen. Moet bijna 30 jaar geleden zijn.
    11) Zeer uitzonderlijk, zoals ooit op de begrafenis van een 18-jarige, doodgereden door een zatte motard. Maar in m'n eentje bij een triestig filmfragment heb ik het dan weer geregeld moeilijk. Ik durf b.v. nooit meer naar Bambi kijken.
    12) Deze maand nog niet, nee!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •