X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 22 van de 22
  1. #21

    Re: Hoei Sangyo presenteert nieuw freefall-concept

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ggolt Bekijk Berichten
    Ik ben echt benieuwd hoe ze die water droptower gaan doen... dat moet toch een serieuze klap geven als je daar beneden in dat water belandt? Daarvoor uiteraard die puntvorm, maar dan is er toch nog altijd de factor van gewicht lijkt me?
    Die kracht wordt vooral zijwaarts weg geduwd, wat de splash veroorzaakt. Daarnaast mag je er wel van uit gaan dat er ook nog gewoon magnetische remmen in dat toestel zitten, zodat het ook kan werken zonder water. (het zou me tenminste verbazen als dat niet zo is).

  2. #22

    Re: Hoei Sangyo presenteert nieuw freefall-concept

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Die kracht wordt vooral zijwaarts weg geduwd, wat de splash veroorzaakt. Daarnaast mag je er wel van uit gaan dat er ook nog gewoon magnetische remmen in dat toestel zitten, zodat het ook kan werken zonder water. (het zou me tenminste verbazen als dat niet zo is).
    Ik denk dat er hoe dan ook een back up moet zijn voor als de pompen niet of niet snel genoeg de splash bak opvullen. Bijkomend kan je de attractie dan ook gebruiken buiten de zomer of misschien instellen hoe nat je word. Als ze remmen voor het bassin zal er geen of een minder grote splash volgen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •