X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 100 van de 107

Onderwerp: [Plopsa Hotel] 2020

  1. #81

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Of gaan ze ook voor fastpass services gaan? (Eigenlijk verbazingwekkend dat het übercommerciële Plopsa dat nog niet heeft ingevoerd).
    De praktische capaciteit van de meeste attracties is er te laag voor: In holiday park doen ze het wel.

  2. #82

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Enkele foto's van het Plopsahotel genomen op 20/08/2020:
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen    

  3. #83

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Met de nieuwe aankleding ziet het Dorpsplein er toch opeens heel anders uit! Mooi!

  4. #84

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Ik vraag me af of het tijdens een gewone parkdag een dode uithoek van het plein zou zijn of niet en of het vrij toegankelijk wanneer er optredens in de kiosk plaatsvinden.

  5. #85

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Ziet er best mooi uit, al moet ik zeggen geen al te grote fan te zijn van die eerder simpele 'veranda' :s
    Past precies niet echt in het geheel...

  6. #86

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Die besparing op de veranda ziet er op het eerste zicht inderdaad niet al te fleurig uit. Het type uit de concepten had daar een pak meer sfeer gebracht. In het hotel zelf hebben ze ook zo een wel erg goedkope budget-cut gedaan. Dat doet naar mijn mening de duizelingwekkende plafondschildering allesbehalve eer aan. :/
    Naam:     118234210_308340027284874_2899560765390924113_o.jpg
Bekeken:  1962
Groote:   105,2 KB

  7. #87

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Prachtige inkom van het hotel!
    Opening voorzien met de kerstvakantie 2020.

    Steve vertelt verder ook nog dat de geplande investeringen gewoon doorgaan, zonder uitstel.

    http://www.wtv.be/nieuws/opening-plo...-kerstvakantie

    Edit (Zo staat het op HLN): Eind oktober plannen we een softopening waarbij we een testpubliek zullen uitnodigen. Na de nodige aanpassingen zwieren we de hoteldeuren net voor de kerstvakantie open.
    Laatst gewijzigd door tpvfan; 28-08-20 om 07:24.

  8. #88

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Korte video met stand van zaken, inclusief een glimp binnen in de kamers:


  9. #89

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Het filmpje lijkt me al even geleden gemaakt te zijn. Men staat ondertussen nog verder als wat je hier kan zien. Gewoon even "Plopsahotel" op Instagram en Twitter ingeven, dan zie je meteen recentere foto's.

  10. #90

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Vanaf 24 oktober zal je kunnen blijven slapen in het nieuwe hotel, vanaf 188,25 euro voor 1 persoon op 1 kamer. Boeken kan via https://plopsahotel.be/nl

    Toegang tot het park en zwembad is altijd inbegrepen alsook ontbijt en avondeten in het buffetrestaurant, tijdens je volledige verblijf. Na sluiting van de parken kan je je bezighouden in 1 de 2 gesponsorde bars: Joe FM of Proximus.

  11. #91

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Vanaf 188 euro pp als het park niet open is. Dat is er niet naast. Op momenten dat het park wel open is, betaal je met 2 personen € 350 of met een gezin van 4 personen € 557. Akkoord, daar zitten ontbijt, toegang tot de parken en avondbuffet bij inbegrepen, maar ik vind het toch best veel voor een park als Plopsaland precies.

    Daarnaast toch nog even opmerken dat ik niet per definitie tegen sponsoring in pretparken ben, als het een beetje degelijk gedaan is. Maar die JOE.FM-bar en Proximusbar vallen niet in die laatstgenoemde categorie...

    Maar goed, het zal wel vol zitten, waarschijnlijk

  12. #92

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Nou, als we de concepts van de 2 bars bekijken, zal het wel nog goed meevallen, vind ik:

    Naam:     JOE-medium.jpg
Bekeken:  1615
Groote:   202,4 KB

    Naam:     proximus-bar-medium.jpg
Bekeken:  1532
Groote:   169,2 KB

    Natuurlijk, realiteit en concepts durven al eens ver uit elkaar te liggen. Maar het ziet er niet schreeuwiger uit en de logo's zijn niet super opvallend. (Buiten de namen van de bars ofcourse.)

    Waarmee ik maar wil zeggen, 't valt nog goed mee.

    (bron concepts is trouwens de site van 't hotel zelf)
    Je vois la vie en des biscuits.

  13. #93

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Ik vind het ook best pittig geprijsd, maar zo kennen we ze daar. Toen plopsaqua openging was er ook wel wat polemiek over de prijzen dat ze durfden te vragen voor zo'n klein bad.

    Ergens begrijp ik de filosofie wel hoor. Wie goedkoop wil overnachten in de buurt van het park vindt sowieso iets: alle kustgemeentes hebben een rechtstreekse tramverbinding naar het park. Daarmee concurreren zet je winstmarges nodeloos onder druk. Het alternatief is mikken op een publiek dat graag wat extra ophoest voor een totaalbeleving. Vandaar ook dat het gelijk inclusief diner is. Dat lijkt me zeker een te verdedigen keuze.

    Maar ik ga akkoord met Thijs dat het zowel het park als het waterpark wat aan kwaliteit of uniciteit ontbreekt om zo'n exclusieve premiumprijs verteerbaar te maken. Efteling, Phantasialand en Pairi Daiza rechtvaardigen veel meer zo'n resort-bedrag.

  14. #94

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    D'r zal ongetwijfeld genoeg volk zijn wat dat geld gaat neertellen. Mensen klagen met plezier over het duur zijn van pretparken, maar ondertussen zijn die pretparken gewoon zo duur omdat toch iedereen mooi zijn geld blijft afgeven. De enkeling die met sleurkar en plezier z'n eigen uitgebreide ontbijt, lunch, vieruurtje, diner, en zakken snoep van de Kruidvat meeneemt daargelaten. Dus waarom zouden ze niet doorvragen?

    Over die sposoringen van de hotelbars zouden we niet te verbaasd mogen zijn. We hadden d'r misschien niet allemaal op voorhand aan gedacht, maar 't zou ook niet mogen verbazen mochten we over twee jaar 'n naamsverandering naar "iets met Hilton of Radisson" verwachten, om ervoor te zorgen dat het hotel ook als iets "los van Plopsaland" aanzien kan worden. Zoals met een Proximus theater daar in de buurt.

  15. #95

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    De prijzen zijn toch wel beetje wat ik ervan verwacht had. En akkoord, heel goedkoop is het niet, maar het is nieuw en het is een beleving. Je kiest ook voor Center Parcs voor het merk dat erachter zit i.p.v. Sunparks of een camping. Sowieso zal het wel een publiek aantrekken, en wel goed dat de maaltijden en tickets er ook meteen in inbegrepen zijn. Bij sommige andere pretparkhotels is dit nog een aparte kost die erbij komt...

    Wat de namen van de bars betreft... ben ik persoonlijk wat minder gelukkig ermee. Ze hadden dit gerust subtieler mogen doen 'Bruine kroeg Bij JOE' of 'The Lounge by Proximus'. Wanneer die deal afloopt, mogen ze meteen ook weer een nieuwe naam voor hun bar kiezen... Dit vind ik er toch wel wat over, maarja.

  16. #96

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    De dakjes op de torentjes gaven veel problemen, de verschillende stukken pasten niet goed in elkaar. Maar het lijkt goed te komen:
    Opening uitgesteld tot 1 februari 2021.
    Naam:     hotel1.jpg
Bekeken:  978
Groote:   273,3 KB
    Bron: Twitter

  17. #97

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    De dakjes op de torentjes gaven veel problemen, de verschillende stukken pasten niet goed in elkaar. Maar het lijkt goed te komen:
    Opening uitgesteld tot 1 februari 2021.
    Naam:     hotel1.jpg
Bekeken:  978
Groote:   273,3 KB
    Bron: Twitter
    Als je het zo ziet, heeft het wel wat weg van het Efteling Hotel. Knap werk alweer.

  18. #98

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Ik vroeg me al af wat ze met dat hotel aan het uitspoken waren: toen ik er eens 's morgens passeerde stonden de torentjes allemaal op hun plaats, maar des avonds waren ze al weer terug beneden.

    Ik vraag mij af of er nog wat zou gebeuren met die balkons aan de straatkant. Het hekwerk kan er net mee door, maar dat onderliggende gedeelte is toch echt wel te ééntonig om er geloofwaardig mee weg te komen. Ik hoop dat er nog wat faux reliëf of kleurige toevoegingen verwacht mogen worden.

  19. #99

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Zelfde foto in zonnigere setting:

    Naam:     IMG_3668.jpg
Bekeken:  1330
Groote:   727,6 KB

    Staat van de kassageveltjes:
    Naam:     IMG_3678.jpg
Bekeken:  965
Groote:   460,6 KB

    En wie dezer dagen naar Plopsaqua gaat, kan zonder noemenswaardige hindernissen het park in, dit is het perspectief dan:
    Naam:     IMG_3671.jpg
Bekeken:  861
Groote:   975,2 KB

    Vooraan lijken nog wat details te ontbreken in de afwerking bovenaan:
    Naam:     IMG_3675.jpg
Bekeken:  834
Groote:   966,2 KB

  20. #100

    Re: [Plopsa Hotel] 2020

    Los van dat ik het niet voor Plopsa heb vind ik de gevel écht lelijk, schreeuwerig en net een snel snel samengooisel van vlug getekende geveltjes. Ook de binnenkant heb ik intussen op verschillende beelden zien passeren en vind ik ver van “mooi” (als kunnen op dit vlak smaken natuurlijk verschillen). Het hoekgedeelte is wat kitcherig maar momenteel alsnog het “mooiste” stuk van het complex. De gevels die destijds gebouwd werden rond het inkomplein vond ik dan toch iets beter ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •