X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    JEFKE? DUS JIJ ZAL Pegase Express overslaan? Eindelijk brengt Bobbejaanland thrill naar het park en meteen iets uniek, ik juich het enkel maar toe. Sowieso gaat er al een achterwaartse lancering inzitten, dus wie niet achteruit wil, zou de baan sowieso al moeten overslaan om die reden, zelfs zonder de knopjes. Effect zal rap kapot zijn? opnieuw zoveel negativisme hier, ik ken Bobbejaanland als een park waar de technische dienst goed werk levert en het enige park waar je weinig pannes ziet in tegenstelling tot onze andere Belgische parken.

    Het is ook geen baan die gericht is op het gemiddelde gezinnetje, maar op de echte thrillseeker/tieners en daarvoor is het zeker een schot in de roos.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    JEFKE? DUS JIJ ZAL Pegase Express overslaan?
    Nee, ik heb er zaterdag nog 2x in gezeten xD. Ik zeg ook de gemiddelde Gerstlauerbaan, NIET ALLE Gerstlauerbanen (als we dan toch met hoofdletters aan het typen zijn).

    En wat een commentaar, ik klaag nergens dat het voor mij te hoge thrill is. Ik ben geen beginneling en kan best wel wat aan hoor, maar een Gerstlauer inversiecoaster, heb ik niet zoveel behoefte aan backwards.

    Ik zeg gewoon dat dit voor de gemiddelde Bobbejaanlandbezoeker too much is. En het is Bobbejaanland, die bestellen ook een Immersive Tunnel met x aantal voorshows die na amper 2 seizoenen geschrapt worden. Die keuze maken in het karretje zelf zie ik dus ook snel afgevoerd worden. Op termijn zie ik hier wachtrijen komen, 1 vooruit, 1 achteruit.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Nee, ik heb er zaterdag nog 2x in gezeten xD. Ik zeg ook de gemiddelde Gerstlauerbaan, NIET ALLE Gerstlauerbanen (als we dan toch met hoofdletters aan het typen zijn).

    En wat een commentaar, ik klaag nergens dat het voor mij te hoge thrill is. Ik ben geen beginneling en kan best wel wat aan hoor, maar een Gerstlauer inversiecoaster, heb ik niet zoveel behoefte aan backwards.

    Ik zeg gewoon dat dit voor de gemiddelde Bobbejaanlandbezoeker too much is. En het is Bobbejaanland, die bestellen ook een Immersive Tunnel met x aantal voorshows die na amper 2 seizoenen geschrapt worden. Die keuze maken in het karretje zelf zie ik dus ook snel afgevoerd worden. Op termijn zie ik hier wachtrijen komen, 1 vooruit, 1 achteruit.
    Hoofdletters was buiten mijn bedoeling, had niet gezien dat de caps nog op stond, merkte het nu pas op, mijn excuses.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •