X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Stiekem hoop ik wel dat er naast de waterspeelplaats nog iets kleins extra komt. Een waterspeelplaats is wellicht wel leuk voor de kleintjes, maar toch vind ik dit niet echt de naam 'attractie' waardig. Dit is eerder een echte opvuller van ruimte.

    Ik ben nu wel nog meer benieuwd naar het thema, want met een waterspeelplaats denk ik ook direct aan zeegebonden thema's...

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik ben nu wel nog meer benieuwd naar het thema, want met een waterspeelplaats denk ik ook direct aan zeegebonden thema's...
    Dat zou ik ook verwachten, alleen nogal bizar dat ze dan een vikingbootjesmolen verwijderen omdat hij niet in het thema zou passen.

    Soit, wat de echte reden ook is, ik vind de verwijdering toch nog steeds een goed besluit. Ze stonden daar volledig geïsoleerd en er zat inderdaad bijna nooit iemand op. Het idee van kinderattracties verspreid over je park te hebben ipv in afgebakende zones vind ik ook een grote plus, maar bij deze twee werkte dat niet. Het mag dan jammer zijn voor het aanbod, maar als er toch maar zelden iemand inzat... Ik denk wel dat het aan de locatie lag, maar ik begrijp ook wel dat ze ze niet ergens anders opnieuw willen bouwen als de mogelijkheid bestaat dat er nog steeds niemand ingaat.

    En ik moet zeggen dat ik die speeltuinen het laatste jaar ook wel heb leren appreciëren. Ik was er ook geen fan van toen ze de Wonder Garden aankondigden, maar nu er ook in het cowboydorp een speeltuin staat en hier mogelijks een waterspeelplaats denk ik dat deze misschien nog beter zijn dan verspreide kinderattracties. Eén of twee attracties kun je als gezin wel naartoe gaan, maar als je ze gedaan hebt heb je ze gedaan. Op zo'n speeltuin kan een kind zich misschien wel langer bezighouden, zeker op een waterspeelplaats in de zomer. Idealiter zou er in de buurt van zo'n speeltuin misschien wel nog een kinderattractie staan, maar ook om elke zone wat meer eigen karakter te geven (of ja, ik weet niet echt hoe ik moet verwoorden wat ik denk, is het een beetje duidelijk? ) vind ik een speeltuin in elke zone eigenlijk echt een goed idee.

    Om af te sluiten, veronderstellend dat de nieuwe directeur wel een groot aandeel in deze vernieuwingen heeft: we horen hem niet veel, maar hij doet duidelijk dingen anders dan anderen, maar ik denk dat hij wel een goeie visie heeft...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •