Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
De weg-aanduiding in de hall is voor leken nog steeds onduidelijk.

Dat de ingepakte VR-brillen er nog steeds aan de zittingen bungelen, vind ik geen zicht. En het zal de brillen ook geen goed doen, durf ik te vermoeden.

O ja, twee keer Fury gedaan, ik geef graag deze hint voor (andere) ongeduldigaards: Het wachthok voor 'stemmen' is kleiner dan dat van 'vooruit'. Wanneer beide vol staan, lijkt het aan beide kanten even druk, wat dus niet waar is. Je wint vaak één of twee wachtbeurten door voor 'stemmen' te gaan.

Zelf had ik bij mijn allereerste bezoek ooit geen probleem om de ingang van Revolution te vinden, ik vind de wegwijzer in de hal duidelijk genoeg. De splitsing in de wachtrij van Sledgehammer vind ik dan weer wel verwarrend: ik wou erin en stond opeens voor de uitgang

De opmerking dat in zakken heen en weer geschud worden niet zo gezond kan zijn voor die VR-brillen is iets waar ik zelf nog niet over had nagedacht, maar het zou me niet heel veel verbazen. Al moet ik toegeven dat ik het wel een grappig zicht vond: nooit eerder zag ik een achtbaantrein met zakken eraan.

Bedankt voor je tip over Fury: goed observatiewerk en bruikbaar advies!