X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 22 van de 35 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 440 van de 698
  1. #421

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    @Earlyspencer: er komt inderdaad heel wat meer bij kijken dan zomaar in 2 rijen te werken. Was gewoon ook maar een idee dat ik even dropte. Ik zie het ze zeker in het eerste jaar niet doen, want sowieso willen ze met deze groots uitpakken, dus een primeur meteen uitschakelen zal inderdaad niet snel gebeuren

    Zoals bobby turbo aangeeft, zie ik ook weinig problemen met die knoppen en hun levensduur. All?, niet langer of korter dan de bedoeling zou zijn, want als dit iets raars was, was het niet snel toegevoegd. Hier is wel zeker over nagedacht.

    En ook nog even vermelden dat iedereen de voorbije jaren zat te klagen dat BBJ te weinig thrill heeft. Nu pakken ze uit met ?chte thrill, wat inderdaad voor sommige gezinnetjes te extreem zal zijn, maar dan zijn er nog genoeg alternatieven in het park. Laat die ene achtbaan inderdaad eens over aan de echte thrillseekers, die dit w?l willen doen en hier ook bewust voor kiezen.

    Om het even in het absurde te plaatsen: wanneer wij een kinderattractie niet kunnen doen, of nog beter, niet willen doen, dan gaan wij toch ook niet klagen om ons geld terug te willen? Die kiddies worden dan toch ook niet aangepast voor volwassenen mannen van 1m80 / 80 kg of meer?

  2. #422

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    JEFKE? DUS JIJ ZAL Pegase Express overslaan?
    Nee, ik heb er zaterdag nog 2x in gezeten xD. Ik zeg ook de gemiddelde Gerstlauerbaan, NIET ALLE Gerstlauerbanen (als we dan toch met hoofdletters aan het typen zijn).

    En wat een commentaar, ik klaag nergens dat het voor mij te hoge thrill is. Ik ben geen beginneling en kan best wel wat aan hoor, maar een Gerstlauer inversiecoaster, heb ik niet zoveel behoefte aan backwards.

    Ik zeg gewoon dat dit voor de gemiddelde Bobbejaanlandbezoeker too much is. En het is Bobbejaanland, die bestellen ook een Immersive Tunnel met x aantal voorshows die na amper 2 seizoenen geschrapt worden. Die keuze maken in het karretje zelf zie ik dus ook snel afgevoerd worden. Op termijn zie ik hier wachtrijen komen, 1 vooruit, 1 achteruit.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  3. #423

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Nee, ik heb er zaterdag nog 2x in gezeten xD. Ik zeg ook de gemiddelde Gerstlauerbaan, NIET ALLE Gerstlauerbanen (als we dan toch met hoofdletters aan het typen zijn).

    En wat een commentaar, ik klaag nergens dat het voor mij te hoge thrill is. Ik ben geen beginneling en kan best wel wat aan hoor, maar een Gerstlauer inversiecoaster, heb ik niet zoveel behoefte aan backwards.

    Ik zeg gewoon dat dit voor de gemiddelde Bobbejaanlandbezoeker too much is. En het is Bobbejaanland, die bestellen ook een Immersive Tunnel met x aantal voorshows die na amper 2 seizoenen geschrapt worden. Die keuze maken in het karretje zelf zie ik dus ook snel afgevoerd worden. Op termijn zie ik hier wachtrijen komen, 1 vooruit, 1 achteruit.
    Hoofdletters was buiten mijn bedoeling, had niet gezien dat de caps nog op stond, merkte het nu pas op, mijn excuses.

  4. #424

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    vandaag nog eens langsgeweest in BBJ. Ik dacht "het is zeker een rustige dag, dus eindelijk kunnen we de VR op Dreamcatcher uitproberen"; dus niet....Vandaag geen VR op Dreamcatcher, en ook geen Mount Mara.

    Uitleg DC: er is een probleem met de headsets en we kunnen niet vinden wat het probleem is, dus we kunnen ze vandaag niet gebruiken.

    Bij Mount Mara was enkel de wachtrij Revolution open, en iedereen kon doorlopen tot het begin van de trein. In de operator's boot zat iemand met een paperclip al die headsets te resetten; naar zijn uitleg zou het niet meer voor vandaag zijn dat MM zou kunnen draaien. VR is en blijft daar toch een triestige zaak.

    Aan de nieuwe zone wordt wel hard gewerkt, er is daar heel wat beweging en lawaai. Ook is er stilaan meer en meer te zien.
    Naam:     bb01.jpg
Bekeken:  1232
Groote:   1,95 MB
    Naam:     bb02.jpg
Bekeken:  1266
Groote:   538,1 KBNaam:     bb03.jpg
Bekeken:  1131
Groote:   1,65 MB

  5. #425

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wat een afkeurende reacties hier, had dat toch niet verwacht. Zelf vind ik het een erg leuke feature, werelduniek en het geeft een extra onvoorspellendheid aan de baan. Het gemiddelde gezin?! Waarom moet er daar nu rekening mee gehouden worden?! Niet alles moet voor het gemiddeld gezin bedoeld zijn, daarvoor hebben ze er al h??l wat familie attracties en achtbanen staan in Lichtaart. Als je zo redeneert moet je alles afveilen en kan niks meer scherp en thrill zijn. Dan vraag je voor een park vol powered coasters bij wijze van spreke.

  6. #426

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wat me vooral in het oog springt:
    - Een toch wel impressionante, hoge topheat. Kijk maar eens hoeveel het hoogste punt boven de bomen uitsteekt. Typhoon en Sledge Hammer vervagen in het niets...

    - De omgeving is echt wel groen en bebost, dat kan enkel maar positief uitdraaien in het themagebied. Ook een voordeel dat ze daarvoor niet veel extra beplanting moeten voor bijplaatsen. Kijk maar al eens naar die nieuwe wachtrij naar de typhoon. Die loopt haast door het bos. Ook fijn dat ze aan wachtrijskippers hebben gedacht. Hoge hekken waar het moet en lage hekjes waar het kan.

    - Sledge Hammer is al bruin geschilderd. Ik dacht dat ze dat niet meer gingen doen dit jaar, wegens te weinig tijd. Blijkbaar is er toch nog tijd genoeg om de structuur op toch wel een hoge en ongemakkelijke plaats te thematiseren.

    - Opvallend dat er ook niet zo veel bomen zijn moeten sneuvelen voor heel het themagebied. Ook een verademing seg dat die witte tent weg is.

    Over het extra gimmick, ok. Dat gaat misschien problemen geven, maar het is toch wel graaf dat die achtbaan ook achterwaarts kan? Ik hoop dat BJL op tijd en stond het systeem evalueert en aanpassingen doorvoert. Afwisselen tussen voor en achteruit kan dan een optie zijn. Verder denk ik dat de grens voor iedereen ook anders ligt. Tegenwoordig kunnen kinderen ook meer aan. Kijk maar eens wat er in achtbanen als Joris en De Draak instapt, en dat is ook niet bepaald een kleintje. Om dan nog maar te zwijgen van Taron. Daar heb ik toch ook best jonge kinderen zien instappen.
    Verder: is er al iets bekend over de leeftijdslimieten? Ik gok zoiets van >1m30... Ik hoop wel op geen maximum. <1m95 is echt niet meer van deze tijd.

  7. #427

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Wat me vooral in het oog springt:
    - Een toch wel impressionante, hoge topheat. Kijk maar eens hoeveel het hoogste punt boven de bomen uitsteekt. Typhoon en Sledge Hammer vervagen in het niets...
    Ik veronderstel dat de voorlaatste foto vanuit het reuzenrad is genomen. De tophat bevindt zich dichter bij het opnamepunt van de foto dan Sledgehammer (die op de foto niet op z'n hoogste punt slingert) en Typhoon. Het perspectief kan dus wel een beetje bedriegen, maar voor ik voor azijnpisser wordt uitgemaakt: het ziet er best indrukwekkend uit. En de spike wordt nog hoger, had ik begrepen?

  8. #428

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Wat me ook wel opvalt, een aantal jaren geleden zij iedereen dat het een schande was dat Bobbejaanland op het laatste stukje grond dat nog beschikbaar was voor een stevige coaster, een Immersive Tunnel zette. Dat was deels wel terecht denk ik, maar grappig is om te zien dat Bobbejaanland er nu toch nog een coaster tussen kan schuiven.

    Hiermee mijn vraag: Zou Bobbejaanland deze coaster al gepland hebben bij de bouw van de Immersive Tunnel en ook nog: is dit een project van Roland Kleve of van de huidige directeur?

  9. #429

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Feit! Ik denk niet dat deze coaster toen al gepland was, maar dat dit eerder een recentere ontwikkeling is geweest. De baan is volgens mij ook mooi uitgerekend om te passeren langs Sledge Hammer en Typhoon, dus echt wel volledig op maat.

    Roland Kleve was vooral de man met grote woorden, terwijl Yves Peeters mij meer de stille man op de achtergrond lijkt. Moest het een project zijn van zijn voorganger, had die dit volgens mij wel zelf nog aangekondigd, al was het met een spoiler dat er iets groots te gebeuren staat in 2019... Neen, ik gok dat dit het eerste ?chte wapenfeit van Yves Peeters is.

  10. #430

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Kleef zei in aanloop van de te verbieden grotten dat de bezoekers iets anders wensten dan een zoveelste achtbaan. Ergens een heel klein beetje correct, want BJL telt wel aardig wat achtbanen: ongeveer zo veel als beide Parijse Disneyparken samen. Ja, die vergelijking van mij is bewust krom, omdat BJL behalve de verkrachte Revolution geen wauw-coasters heeft (had).

    Of bij de caves werd rekening gehouden met een latere coaster in diezelfde hoek: geen idee.

    Dat de Fury-coaster niks met Kleef te maken heeft, lijkt me wel aannemelijk. Ik zie het als een triple aankoop van PR, samen met GoldR. en Star T. Ook al is die laatste van een ander merk. Star T. zie ik als een marktstrategisch-noodzakelijke reactie op Taron, en GoldR. op Baron. Fury is in die optiek geen reactie op een recente vette coaster in Belgi?, maar wel op nieuwe coasters net over de grens. En wellicht ook op de toekomstplannen van Walibi. Toen die bekend werden, was Kleef al weg uit BJL, dacht ik.

  11. #431

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Kleef zei in aanloop van de te verbieden grotten dat de bezoekers iets anders wensten dan een zoveelste achtbaan. Ergens een heel klein beetje correct, want BJL telt wel aardig wat achtbanen: ongeveer zo veel als beide Parijse Disneyparken samen. Ja, die vergelijking van mij is bewust krom, omdat BJL behalve de verkrachte Revolution geen wauw-coasters heeft (had).

    Of bij de caves werd rekening gehouden met een latere coaster in diezelfde hoek: geen idee.

    Dat de Fury-coaster niks met Kleef te maken heeft, lijkt me wel aannemelijk. Ik zie het als een triple aankoop van PR, samen met GoldR. en Star T. Ook al is die laatste van een ander merk. Star T. zie ik als een marktstrategisch-noodzakelijke reactie op Taron, en GoldR. op Baron. Fury is in die optiek geen reactie op een recente vette coaster in Belgi?, maar wel op nieuwe coasters net over de grens. En wellicht ook op de toekomstplannen van Walibi. Toen die bekend werden, was Kleef al weg uit BJL, dacht ik.
    En zou het ook niets te maken hebben met de slechte kwaliteit van de achtbanen. Vooral tieners en twintigers hoor ik toch klagen in vlogs, snaps, posts, ... dat ze geen enkele achtbaan echt kicken vinden in Bobbejaanland. Volgens mij heeft Bobbejaanland echt wel door dat ze tov andere parken in Belgi? echt wel oude achtbanen hebben. Nog niet zo erg als het Bellewaerde attractieaanbod dat me echt hoogbejaard lijkt, en een nieuwe achtbaan houdt mensen langer in het park, doet ze sneller terugkomen, zorgt misschien zelfs voor een imagoverbetering, ... Nee, voor mij lijkt me dat Peeters hier echt wel goed over nagedacht heeft.

    En op zich is het wel slim om de thrill-tour op te gaan. Bij Walibi duurt dat nog een tijdje voor die nieuwe thrill er komt. Efteling doet niet echt mee aan thrill en Walibi Holland ligt veel te ver. Neenee, de inzet op thrill dit jaar lijkt me strategisch gezien helemaal uitgerekend. En geven aan wie geven kan, maar BJL kiest wel voor innovatie, t.o.v. Plopsa dat toch vaak voor iets gaat dat al werkt of bestaat in min of meer dezelfde vorm, want toegegeven, in Plopsland staat toch niets waarvan je denkt: dit is nieuw, of dit heb ik nog nooit gezien, of goed bedacht! ... In dat opzicht zijn ze wel mee met hun knopjes.

  12. #432

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Mooie nieuwe foto's! Ik vond ook al dat Typhoon ineens zo klein lijkt vergeleken met Fury, maar moet er wel bij zeggen dat ik zelf nog nooit in Bobbejaanland geweest ben en dus niet kan oordelen over gezichtsbedrog.

    Het idee om zelf vooruit/achteruit te kunnen kiezen spreekt me wel aan, dus ik vind dat we het op zijn minst een kans moeten geven. Met de stelling "te heftig voor de modale bezoeker" ben ik het veel minder eens: als een park meerdere familievriendelijke attracties heeft, dan gaan gezinnen met kinderen echt niet gillend het park uitrennen omdat er een grote achtbaan wordt bijgebouwd. Belangrijk is vooral dat je aanbod voldoende evenwichtig is (dat is althans mijn mening).
    Once you sit back, you never go back.

  13. #433

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Wat me vooral in het oog springt:
    - Een toch wel impressionante, hoge topheat. Kijk maar eens hoeveel het hoogste punt boven de bomen uitsteekt. Typhoon en Sledge Hammer vervagen in het niets...
    .
    Bedoel je die rode die daar zo hoog uitsteekt?
    Volgens mij is dat gewoon een werkkraan...

  14. #434

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    tja Typhoon is 26m hoog, de nieuwe baan zou 43m hoog worden op z'n hoogste punt. De gemiddelde boom wordt ca 20-25m hoog, dus die moet er wel een heel stuk bovenuit komen. En foto 2 komt inderdaad vanuit het reuzenrad; dat pas om 13h openging die dag....

  15. #435

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied


  16. #436

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Markske Bekijk Berichten
    Bedoel je die rode die daar zo hoog uitsteekt?
    Volgens mij is dat gewoon een werkkraan...

  17. #437

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Ondertussen hebben ze op hun website het eerste van een reeks filmpjes over het effect van een achtbaan op een mens. Het eerste gaat over snelheid.


  18. #438

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Ondertussen hebben ze op hun website het eerste van een reeks filmpjes over het effect van een achtbaan op een mens. Het eerste gaat over snelheid.

    Ugh ... weer die typische Bobbejaanland TV cringe tenenkrommende “hippe” marketting. Ik wil een filmpje over het effect van wachtrijen die om 11u opengaan en sluiten om 16u30-17u op mensen!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  19. #439

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ugh ... weer die typische Bobbejaanland TV cringe tenenkrommende “hippe” marketting. Ik wil een filmpje over het effect van wachtrijen die om 11u opengaan en sluiten om 16u30-17u op mensen!
    Nog beter: wachtrijen die om 16u sluiten. Om hier even op terug te komen, ze hebben al gereageerd op mijn klachtenmail. Ze zeggen dat ze hebben moeten sluiten door "de onzekere weersomstandigheden", terwijl er om 16u de zon scheen en het er niet naar uit zag dat het weer zo hard ging verslechteren dat ze attracties zouden moeten sluiten.

  20. #440

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Nog beter: wachtrijen die om 16u sluiten. Om hier even op terug te komen, ze hebben al gereageerd op mijn klachtenmail. Ze zeggen dat ze hebben moeten sluiten door "de onzekere weersomstandigheden", terwijl er om 16u de zon scheen en het er niet naar uit zag dat het weer zo hard ging verslechteren dat ze attracties zouden moeten sluiten.
    Dat is altijd zo, hun excuses zijn zo lullig en doorzichtig dat het me verbaasd dat ze er nog op reageren, zeg dan gewoon niets in plaats van in het gezicht van de betalende bezoeker te staan lachen ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •