Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Het is toch de gewoonte hier om alles tot in details al op voorhand af te kraken en zo negatief mogelijk te zijn.

Ik wacht tot ik het volledig afgewerkte gebied met eigen ogen heb gezien. Dat attracties vroeg sluiten en het park om 17u00 de poorten toe doet is echt niet zo erg... Je krijgt sowieso alle attracties gedaan en je kan zelfs herhaaldelijk ritjes maken.

Als het park open was tot 18u, zag je altijd 3/4 van de bezoekers al vertrekken tegen 17u. Dus er is geen probleem met de kortere openingstijd.

Het is maar hoe graag je ergens een probleem van maakt.
Ga dat dan eens even verkondigen aan dagbezoekers die alles uit hun dag willen halen. Je kalender zegt dat je open bent van 10u tot 18u? Dan blijf je ook (operatief) open van begin tot eind. Moest een park als de Efteling, Phantasialand of Europa-Park zo handelen zou het kot te klein zijn, dus ik zie niet in waarom Bobbejaanland wel zo mag handelen.

Ja ja ik ben altijd negatief en dit park kan nooit iets goed doen voor mij en zo verder: i know! Ik weet dat 3/4 van het forum mij een arrogante zak vind die scherp en grof uit de hoek kan komen. Feit is, om nu het voorbeeld van Bobbejaanland te nemen, ze de afgelopen jaren werkelijk de boel daar verkl**t hebben, en dan komen ze nu de grote jan uithangen dat ze voor een “immersive” experience gaan. Afgaand op de eerste foto’s van Typhoon was het enige immersive gevoel die bij me opkwam dat van een containerpark.

In mijn vorige post was ik nochtans positief over hetgeen ik zag, maar blijkbaar telt mijn schaarse positivisme niet. Ik kan je vertellen dat ik respect heb voor ieders mening, maar ook het omgekeerde hoop. Bobbejaanland heeft bakken werk te verzetten voor ze terug een goed park kunnen worden, onder andere werken aan onderhoud, personeel, horeca, klantvriendelijkheid, investeringsbeleid, ...

Ik ben nu eenmaal niet hypocriet ingesteld om online te gooien met complimentjes om op een goed blaadje te staan bij bepaalde parken. Ik zeg rechtuit mijn gedacht, en daarrond draait een discussieplatform als een forum denk ik, niet?