Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PyongWon Bekijk Berichten
Yeps, een zeer sterk non-argument dat puur gebaseerd is op persoonlijke smaak (of is het haat) over een park, dat zo geloof ik, niet echt iets goed kan doen in u ogen. Jammer dat een kenner zoals u (geen sarcasme) u hieraan zo laat vangen.
Het is inderdaad een scherpe “mening” gebaseerd op 99% persoonlijke mening, maar:

Bobbejaanland liet mij (even) in de waan het licht te hebben gezien en eindelijk eens orde op zaken te stellen, maar helaas ... E?n blik op Facebook reviews (ja, ik lees ze van alle parken als ik even de tijd vind), recente bevindingen op het forum en reacties van een gezin die ik persoonlijk ken en het park combineerde met een verblijf in Erperheide slagen die hoop aan tienduizend stukken. Vroeger sluiten, dat blijvende issue met attracties opengooien als het hen zint ... *zucht* ... Hoe moet ik mij na dat park jaar na jaar te zien achteruit gaan nog krediet gaan geven. Mij stoort het niet als de boel daar vroeg of laat volledig zinkt, ik heb toch al lang geen band meer met dat park (wat vroeger zeker was), maar ik krijg het dik op mijn heupen van parken die hun bezoekers zo behandelen...

Walibi Belgium heb ik hier jaaaaren door het slijk gehaald, zij hebben zich grondig herpakt, en buiten de fouten die eerder intern gebaseerd zijn kunnen we zeggen dat zij hun heropleving tot nu toe fantastisch aan het volbrengen zijn, en ik meen mij te herinneren dat ze daar ook eerst beginnen inzien hebben dat je bezoekers zo door behandelen geen manier van werken is. En welk park van de 2 piekte vorig jaar na jarenlang inzet en verbetering ineens over die glimmende 1 miljoen bezoekers? Juist ja ...