X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Zeer terechte opmerking!
    Tenzij je herkend wordt ...:

    Een parkverbod is een wel of niet schriftelijk verbod tot het betreden van priv? eigendom. Wie tijdens dergelijk verbod t?ch het terrein betreed en gezien wordt kan makkelijk vervolgd worden voor huisvredebreuk, dus het is meer een kwestie van alert zijn.

    Zelf vind ik persoonlijk dat een parkverbod er voor een reden is, net als het huisreglement van een park een reglement als een ander is. Indien je dit (opzettelijk) overtreed, hoef je er de gevolgen maar van dragen. Que-jumpers, wachtrijbekladders, vandalen, geweldplegers en dergelijke mogen voor mijn part zonder pardon het park uitgezet worden en buiten gehouden worden, permanent of voor bepaalde duur.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Tenzij je herkend wordt ...:
    Ja, en hoe?! Het controlepersoneel ziet elke dag duizenden verschillende mensen passeren langs die toegangspoorten. Het is quasi onmogelijk werk om gewoon iemand op basis van eens een foto gezien te hebben er uit te pikken. Onbegonnen werk! Je kan wel die straf uitspreken, ze uitvoeren is echter niet zo makkelijk.

    Zoals Earlyspencer zegt moet je dan al ID controle gaan uitvoeren, waar ik allesbehalve voorstander van ben. Want dat gaat nog extra wachttijd cre?eren, en qua privacy valt er ook heel wat over te discussi?ren. Dus nee bedankt.

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ja, en hoe?! Het controlepersoneel ziet elke dag duizenden verschillende mensen passeren langs die toegangspoorten. Het is quasi onmogelijk werk om gewoon iemand op basis van eens een foto gezien te hebben er uit te pikken. Onbegonnen werk! Je kan wel die straf uitspreken, ze uitvoeren is echter niet zo makkelijk.

    Zoals Earlyspencer zegt moet je dan al ID controle gaan uitvoeren, waar ik allesbehalve voorstander van ben. Want dat gaat nog extra wachttijd cre?eren, en qua privacy valt er ook heel wat over te discussi?ren. Dus nee bedankt.
    Ik weet uit goeie bron dat in een niet nader genoemd Belgisch park geregeld wel eens mensen met een parkverbod tegen de lamp lopen als ze herkend worden door personeelsleden die bij de ban aanwezig waren, het is een kwestie van het volhardend te blijven uitvoeren, en na verloop van tijd werpt zoiets ook zijn vruchten af.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •