Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
Er wordt ook gezegd dat er sprake is om bepaalde spookhuizen met halloween betalend te maken. Zo zouden Yummy en Welp betalend worden (? 5 per spookhuis, 7 voor de 2 samen). Yummy wordt ook de opvolger van The Doll Factory.
Zoals ik begrepen had, waren dat voorbeeldprijzen en zijn ze dus ook nog niet officieel bevestigt. Desalniettemin lijken die prijzen me nog zeer schappelijk in vergelijking met de prijzen van de spookhuizen hier in de buurt. Ook werd er nog verteld dat abonnementhouders korting zouden krijgen.

Ik heb Welp vorig jaar niet kunnen doen door de drukte en tijdsgebrek. Daarom ben ik er niet perse tegen om sommige spookhuizen betalend te maken. Hierdoor zal de rij hopelijk toch iets korter zijn en verdient Bobbejaanland er wat extra geld aan. Het lijkt mij ook wel interessant moest Bobbejaanland een soort all-in-pakket aanbieden met de voorsteekpassen en toegang tot de spookhuizen.

Als ze echt die voorsteekpassen voor Halloween willen invoeren ben ik wel benieuwd wat voor aanpassingen ze hiervoor gaan doen om dit vlot te laten verlopen.