Ik deel de mening van Earlyspencer hierboven. Negatieve zaken zullen inderdaad sneller neergeschreven worden dan positieve zaken, omdat je toch ergens je verhaal kwijt kunt.

Toen laatst het toilet sloot waar ik heen ging was iemand volop aan het poetsen en hing er duidelijk een bordje op waarop vermeld stond dat het toilet gesloten was en je doorverwezen werd naar het toilet in de buurt. Dat toilet was opnieuw op minder dan 1 minuut wandelen van het andere toilet, dus vind ik die commentaar wat overdreven. En ook ik vind de toiletten aanvaardbaar. Bovendien is dit net als bij andere openbare toiletten: als iedereen proper naar het toilet gaat, dan blijft het ook proper voor anderen... De smerigste pretparktoiletten die ik al zag waren in Walibi en Disneyland...

Ook de comment van 2 weken geleden met de foto begrijp ik toch ook niet helemaal. De opdringerige fotografen hebben we dit jaar toch niet meer gezien? Dus die comment is ook niet helemaal gebaseerd op een recente ervaring.

Onvriendelijk personeel heb ik ook nog niemand over horen klagen dit seizoen, dus opnieuw... is dit wel recent?

De toegangsprijzen vergelijken met die van Efteling of Phantasialand is toch ook compleet van de pot gerukt? Daar betaal je beduidend meer, maar krijg je ook een ander park voorgeschoteld. Iemand die de volle pot betaalt in Bobbejaanland heeft echt niet goed rondgekeken.

Akkoord, h?t grote pijnpunt is en blijft de beperkte openingsuren van de attracties. Iets wat ze inderdaad dringen mogen aanpakken!