@Earlyspencer: er komt inderdaad heel wat meer bij kijken dan zomaar in 2 rijen te werken. Was gewoon ook maar een idee dat ik even dropte. Ik zie het ze zeker in het eerste jaar niet doen, want sowieso willen ze met deze groots uitpakken, dus een primeur meteen uitschakelen zal inderdaad niet snel gebeuren

Zoals bobby turbo aangeeft, zie ik ook weinig problemen met die knoppen en hun levensduur. All?, niet langer of korter dan de bedoeling zou zijn, want als dit iets raars was, was het niet snel toegevoegd. Hier is wel zeker over nagedacht.

En ook nog even vermelden dat iedereen de voorbije jaren zat te klagen dat BBJ te weinig thrill heeft. Nu pakken ze uit met ?chte thrill, wat inderdaad voor sommige gezinnetjes te extreem zal zijn, maar dan zijn er nog genoeg alternatieven in het park. Laat die ene achtbaan inderdaad eens over aan de echte thrillseekers, die dit w?l willen doen en hier ook bewust voor kiezen.

Om het even in het absurde te plaatsen: wanneer wij een kinderattractie niet kunnen doen, of nog beter, niet willen doen, dan gaan wij toch ook niet klagen om ons geld terug te willen? Die kiddies worden dan toch ook niet aangepast voor volwassenen mannen van 1m80 / 80 kg of meer?