X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    hoewel reeds meerdere jaren abohouder heb ik hierover (alweer) nul communicatie ontvangen....

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    hoewel reeds meerdere jaren abohouder heb ik hierover (alweer) nul communicatie ontvangen....
    Dat is toch ook niet nodig? Ik moet niet van elk park waarvan ik een abonnement heb weten of ze een fast pass aanbieden, zeker niet als er geen speciale actie voor abonnementhouders is

    Overigens vind ik het ook helemaal niet nodig dat de horror pass goedkoper aangeboden wordt voor abonnementhouders. Volgens mij doet geen enkel park dat? De attracties hebben abonnementhouders meestal al vaak gedaan en als je dan écht zo graag de wachtrijen van de spookhuizen voorsteekt, moet je er maar het juiste bedrag voor over hebben ik vind trouwens de prijs ook best goed meevallen, al zou ik er niet snel één kopen aangezien de wachtrijen bij de spookhuizen afgelopen weekend heel beperkt waren.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Dat is toch ook niet nodig? Ik moet niet van elk park waarvan ik een abonnement heb weten of ze een fast pass aanbieden, zeker niet als er geen speciale actie voor abonnementhouders is

    Overigens vind ik het ook helemaal niet nodig dat de horror pass goedkoper aangeboden wordt voor abonnementhouders. Volgens mij doet geen enkel park dat? De attracties hebben abonnementhouders meestal al vaak gedaan en als je dan écht zo graag de wachtrijen van de spookhuizen voorsteekt, moet je er maar het juiste bedrag voor over hebben ik vind trouwens de prijs ook best goed meevallen, al zou ik er niet snel één kopen aangezien de wachtrijen bij de spookhuizen afgelopen weekend heel beperkt waren.
    Goh, Bellewaerde doet het wel

    En is vooral omdat ik ze graag allemaal wil gedaan hebben. In tegenstelling tot de voorbije jaren ga ik nu wel niet tijdens een nocturne. Dit jaar ga ik op de "extra" dagen, waardoor ik ook hoop dat het er best kalm is

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •