X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Don't get me wrong, ik juich het absoluut toe dat er een nieuwe coaster komt in het park, maar het is toch wel een beetje jammer dat we weer zo'n thema krijgen dat helemaal niet past bij de 'identiteit' van het park. Draken, kastelen, elfen, fantasy,... passen toch niet in BJL? Wat is er mis met die oude cowboy- en Mexicaanse thema's? Ik had dan nog liever het piraten-/zeevaartthema gehad dat hier enkele keren aan bod kwam.

    Sinds dat junglegedoe zijn ze echt de weg kwijt wat dit betreft. Ik snap dat ze aan theming willen doen, maar dan moeten ze wel iets kiezen dat bij het park past. Maar goed, misschien dat ik iets minder sceptisch word als ik het in 'real life' zie.

    Ik weet dat ik een knorpot ben.
    Laatst gewijzigd door Dinosaurus; 18-02-19 om 12:41.

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinosaurus Bekijk Berichten
    Don't get me wrong, ik juich het absoluut toe dat er een nieuwe coaster komt in het park, maar het is toch wel een beetje jammer dat we weer zo'n thema krijgen dat helemaal niet past bij de 'identiteit' van het park. Draken, kastelen, elfen, fantasy,... passen toch niet in BJL? Wat is er mis met die oude cowboy- en Mexicaanse thema's? Ik had dan nog liever het piraten-/zeevaartthema gehad dat hier enkele keren aan bod kwam.

    Sinds dat junglegedoe zijn ze echt de weg kwijt wat dit betreft. Ik snap dat ze aan theming willen doen, maar dan moeten ze wel iets kiezen dat bij het park past. Maar goed, misschien dat ik iets minder sceptisch word als ik het in 'real life' zie.
    Persoonlijk vind ik het thema een goede keuzen! Bobbejaanland gaat uit zijn comfort zone met dat cowboy/mexico thema! Cowboy Town heeft ook nog veel potentie dan enkel de nieuwe speeltuin van afgelopen seizoen. Iedere zone in het park heeft potentie in vernieuwingen zowel de ouwe hall 2000, Revolution, Kinderland, De zone van Indiana River tot Wildwaterbaan!

    Als ik mijn fantasie de volle loop mag laten gaan zou ik heel die kant van de ingang het park Mexico maken mits de Aztek Express, Dreamcatcher, Indiana River, The El Paso Special en Bob Express al dat Mexicaans thema heeft... Waarom dan niet Kinderland omtoveren tot een Mexicaanse speelhal? De clown van de Oki Doki trein kan makkelijk geschilderd/gewrapped worden als zeg maar een Mexicaanse kleurrijke Calavera. Het personeel zou ook veel mooier ogen als men in die zones dan leuke thema kledij aan zou hebben...

    En om het plaatje compleet te maken nu dat men toch IMAscore gaat gebruiken voor hun nieuwe themazone Land Of Legends zou ik zowel iedere zone en attractie voorzien van zulke muziek! Buiten de huidige muziek die nu op sommige attracties draait zoals: King Kong, Revolution, Indiana River en The El Paso Special, want die moeten nog wel nostalgisch blijven vind ik.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •