Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
En je noemt het vergoelijken van (extreem) vroege sluiting in een halfleeg BJL "wijze woorden". Valt te rijmen, al is half zes nog iets anders dan 13:55. En ja, Europa's beste coaster is iets anders dan een reuzenradje. En het sluiten van een (nog lange) wachtrij is ook niet hetzelfde als het sluiten van een attractie. PHL-BJL: 3-0, al mag je altijd voor VAR komen spelen!

Allemaal bij de concurrenten die moeders gratis binnen lieten? Dan ben je als koekjes-etend gezin nog altijd goedkoper af in BJL. En BJL lijkt me in vergelijking met b.v. Walibi geografisch-demografisch minder afhankelijk van de nu grotendeels thuisblijvende Ramadanezen (no offence!).

Ik maakte een opmerking op Etwiens woorden dat Phl dat niet zou, wat ook niet altijd zo is. Ik zeg niet het volledig goed te praten is dat Bobbejaanland uren vroeger sluit, maar op drukke dagen houdt de wachtrijen dan weer wel geopend tot sluitingstijd, waarna ze nog leeggewerklt worden.

Wat je zegt over de Ramadamezen, of laat ons duidelijk zijn de moslims, ik verbaas me keer op keer meer dat zij talrijker en talrijkerde weg naar Bobbejaanland gevonden hebben en zo hun aanwezigheid daar net vergroot is.