X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 705

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Thx voor de update! Dit ziet er eigenlijk wel nog goed uit, alleen mis ik de link met het blauwe van Typhoon en de 'sfeer van wind' Ik had hier iets zoals wijlen Vertigo verwacht, dat was eigenlijk wel redelijk uitgewerkt (als het werkte)
    Hmm, dus het was eigenlijk beter geweest als ze Typhoon dan niet blauw hadden geschilderd?

    E?n van de opties voor het thema van deze zone was een haventhema. Mij persoonlijk doet dit eerder daar aan denken eigenlijk, het leunt meer aan bij water en niet zozeer bij lucht. Maar los daarvan vind ik het wel geslaagd!

  2. #2

    Re: [Bobbejaanland] 2019: Nieuwe achtbaan in nieuw themagebied

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Hmm, dus het was eigenlijk beter geweest als ze Typhoon dan niet blauw hadden geschilderd?

    E?n van de opties voor het thema van deze zone was een haventhema. Mij persoonlijk doet dit eerder daar aan denken eigenlijk, het leunt meer aan bij water en niet zozeer bij lucht. Maar los daarvan vind ik het wel geslaagd!
    Ik bedoel het eigenlijk anders, ik heb me blijkbaar niet volledig ondubbelzinnig uitgedrukt. Ik mis de link tussen de kleur van het station enerzijds en de kleur + thema van de baan anderzijds. Het groene/bruine heeft bij mijn weten weinig te maken met een Typhoon, niet? Dan vond ik de uitwerking van Vertigo daar beter in slagen en ik had zoiets verwacht (maar altijd wel de baan blauw geverfd )

  3. 24-05-19, 19:13

    Reden
    dubbelpost

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •