X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 41

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Rainbow Magicland en Miragica zijn toch ook van dezelfde groep als Cinecitta World?
    Hoe kom je daarbij? Rainbow Magicland en Miragica zijn inderdaad van dezelfde eigenaar (dat zie je wel in de stijl van de parken), en linken naar elkaar op hun site's, maar nergens zie ik daar een verwijzing naar Cinecitta. Bovendien heeft de woordvoerder van Luneur het toch zoals ik het zeg uitgelegd afgelopen zomer.

  2. #2

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Hoe kom je daarbij? Rainbow Magicland en Miragica zijn inderdaad van dezelfde eigenaar (dat zie je wel in de stijl van de parken), en linken naar elkaar op hun site's, maar nergens zie ik daar een verwijzing naar Cinecitta. Bovendien heeft de woordvoerder van Luneur het toch zoals ik het zeg uitgelegd afgelopen zomer.
    Dat laatste gedeelte heb ik inderdaad mee gekregen. Maar dat sluit voor mij niet uit dat er - naast RML - nog andere parken in de groep zitten.

    En hoe ik erbij kom:
    Alle drie de parken zijn op dezelfde manier gebouwd, alle drie bij een winkelcentrum alle drie met dezelfde materialen en als je naar bijvoorbeeld de freefalltower, maar ook de 10 looper, de splash bij CCW of zelfs de ingang kijkt zie je wel degelijk dezelfde stijl terug als in de andere parken. (de enige uitzondering bij CCW zijn de studio hallen, de western stad en de mainstreet omdat je die simpelweg niet in de betreffende stijl KUNT maken). Ter plekke heb ik het er nog met iemand van de groep over gehad die in elk geval dezelfde gedachte had.

    Kan het wellicht zijn dat enkel het bedrijf dat de theming verzorgt heeft bij alle drie de parken hetzelfde is dan? Of de ontwerper die er achter schuilt? Ik weet vrij zeker dat ik ooit eens iets gelezen of gehoord heb over een link tussen die parken waarbij ook CCW betrokken was. Misschien wel ooit bedacht door Alfaparks, maar nooit uitgewerkt en weer verkocht?

    Enfin: Het was niet voor niets dat het in vragende vorm stond, natuurlijk

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •