X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 41

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten

    Optie 1: Een bestaand film-park opwaarderen. Dat kan dan volgens mij enkel met Cinecitta. Troeven zijn dan de ligging nabij Europa's citytrip-bestemming nr 3, de authenticiteit / legendarische status van de filmstudio's, Universal die hier klant is, het feit dat dit park bij mijn weten geen deel is van een pretpark-groep en de grote afstand tot de concurrenten in Londen en Parijs.
    Ik zie wel iets in dit idee, zei het dat het park dat er nu staat niet echt uitnodigend is voor een grote investeerder om over te nemen. Er is heel wat werk aan.

    Cinecitta World is wel degelijk lid van een parkengroepje, dezelfde eigenaars buiten Luneur uit als ik me niet vergis.

  2. #2

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Cinecitta World is wel degelijk lid van een parkengroepje, dezelfde eigenaars buiten Luneur uit als ik me niet vergis.

    Buiten ze Luneur uit of Baten ze het uit, groot verschil Nee, grapje, vreemd dat ze zo'n groot park en zo'n klein parkje hebben, liggen totaal niet in dezelfde lijn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •