X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 41

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Als de plannen ooit al tot uitvoering konden komen, vrees ik dat we met Brexit al helemaal een streep door het idee kunnen trekken. Met wat geluk wijken de initiatiefnemers uit naar het Europese vasteland.

  2. #2

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Met wat geluk wijken de initiatiefnemers uit naar het Europese vasteland.
    London gaat voor ons toch gemakkelijker zijn dan het Europese vasteland. Laten we eerlijk zijn: Parijs zal het met PA en Disney niet worden. Benelux lijkt me ook niet echt realistisch, alle andere grote steden zijn meer moeite om te komen dan London. Ik weet niet of het roergebied nog steeds een optie is, maar met hoe Phantasialand, de Efteling en Toverland zich de laatste tijd ontwikkelen (en ja: Zelfs Movie Park) denk ik niet dat dit gebied nog zo aantrekkelijk is als het ooit was (alhoewel die gigantische bruinkoolgroeve natuurlijk wel vraagt om gebruikt te worden voor zoiets).

    Nu heeft London natuurlijk ook al drie pretparken, maar daar heeft geen enkele enige internationale uitstraling van. Legoland misschien, maar daar hebben we Duitsland en Denemarken al voor. De ene heeft een deugdelijk vakantie-resort, de ander is het originele en meest bekende lego park.

    Qua realisme. Als ze spreken van Maximaal 50.000 bezoekers per dag (waarbij "maximaal" sleutelwoord is), klinkt dat niet onrealistisch. In het hoogseizoen moet dat toch doenbaar zijn. 20.000 tot 30.000 in het pretpark, de rest in het omliggende shopping center, hotels, uitgaansgelegenheden etc.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •