X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 41

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    3.500 hotelkamers?

    Als ik correct gezocht heb, heeft Disneyland Parijs er 5.200, Port Aventura 2.100 en Europa Park 1.200. Dan is 3.500 hotelkamers wel héél, héél, héél erg veel lijkt me. Zoals Pretparkfreak7 hierboven al aanhaalt: hopelijk zijn de verwachtingen qua bezoekersaantallen niet zo immens hoog dat het park al meteen terug de deuren mag sluiten...
    Van de twee pretparken zou er eentje pas vijf jaar later openen. Ik neem aan dat ook het waterpark pas later open gaat en hetzelfde verwacht ik voor een groot deel van de hotels.

    Er loopt een rechtstreekse treinverbinding naar Kings Cross Station, dus wellicht dat ze nog een beetje kunnen mee profiteren van de stad, al denk ik dat de meeste toeristen liever een hotel kiezen in de buurt van een metrolijn.

  2. #2

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Er loopt een rechtstreekse treinverbinding naar Kings Cross Station, dus wellicht dat ze nog een beetje kunnen mee profiteren van de stad, al denk ik dat de meeste toeristen liever een hotel kiezen in de buurt van een metrolijn.
    Zo "vlakbij Londen" is het nu ook weer niet... Met de metro ga je er niet raken.

    Ebbsfleet International is een station vlakbij met een treinverbinding van inderdaad maar 20min tot Kings Cross - St. Pancras. Maar ligt nog te ver om bijvoorbeeld te voet naar het Resort te gaan.
    Met de trein van Charing Cross (wat toch wel meer centrum-Londen is dan Kings Cross) naar Swanscombe zal ongeveer 1 uur duren maar ligt al ietsje korter bij het Resort.
    Ook de oversteek ferry is wat voorbarig, want ik zie niet meteen een betere route aan de andere kant van de Theems.

    Maar Legoland Windsor of de Warner Bros. Studio Tour liggen ook zover van het centrum natuurlijk...
    Laatst gewijzigd door Rein; 08-01-21 om 11:16. Reden: Toevoeging

  3. #3

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Maar Legoland Windsor of de Warner Bros. Studio Tour liggen ook zover van het centrum natuurlijk...
    Legoland heeft ook 'maar' 2 hotels. Ik geloof nooit dat die samen 3.500 kamers hebben. Zelfs de helft lijkt me al zeer onwaarschijnlijk. Cijfers vind ik wel niet meteen.

    Daarbij bestaat Legoland al jaren en hebben ze een zeer sterke IP.

  4. #4

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Legoland heeft ook 'maar' 2 hotels. Ik geloof nooit dat die samen 3.500 kamers hebben. Zelfs de helft lijkt me al zeer onwaarschijnlijk. Cijfers vind ik wel niet meteen.

    Daarbij bestaat Legoland al jaren en hebben ze een zeer sterke IP.
    Ik wou enkel verder gaan op de bereikbaarheid.

    Inderdaad, het aantal hotelkamers is enorm. Maar dit slaat waarschijnlijk op het totaal plaatje, eens alles afgewerkt is en dus meerdere jaren in de toekomst (zoals het 2de park en waterpark).
    Momenteel is de hotelgroep Radisson verbonden aan het project.
    Je kan altijd zelf investeren: https://londonresort-hotels.com/

  5. #5

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Maar ligt nog te ver om bijvoorbeeld te voet naar het Resort te gaan.
    Het spoor loopt dwars door het resort heen en verdwijnt daar ergens onder de grond om onder de Thames door te gaan. Ik neem aan dat ze een treinstation speciaal voor het resort maken. Zou stom zijn om het niet te doen als er toch al een spoorlijn ligt.

  6. #6

    Re: Paramount Theme Park in UK - 2022

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Het spoor loopt dwars door het resort heen en verdwijnt daar ergens onder de grond om onder de Thames door te gaan. Ik neem aan dat ze een treinstation speciaal voor het resort maken. Zou stom zijn om het niet te doen als er toch al een spoorlijn ligt.
    Er is geen sprake van een nieuw station bij mijn weten of het verplaatsen van het vlakbij gelegen Internationaal station: elke Eurostar passeert daar al en sommige stoppen zelfs. Lijken mij dus ook zotte kosten. Misschien rijden er busjes of we kunnen een monorail voorstellen

    Naam:     transport.jpg
Bekeken:  561
Groote:   240,0 KB
    Naam:     map.jpg
Bekeken:  604
Groote:   479,3 KB

    Komt uit deze presentatie:
    https://londonresort.info/media/1164...al-version.pdf

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •