X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 37

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde 2018] Nieuws & geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pierre Bekijk Berichten
    Nu was Los Piratas de laatste jaren ook niet meer zo populair. Ik herinner me nog midden jaren negentig dat de bezoekers vaak tot buiten op het plein stonden en soms de rechtse deur van de ingang moest worden geopend om daar de extra voorziene wachtrij te gebruiken.
    Zijn er toevallig nog foto's van die extra wachtrij? Ik herinner nog dat ik daar als klein kind nog heb ingestaan. Ik weet helaas niet meer hoe die eruit ziet.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde 2018] Nieuws & geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bellewaerde2001 Bekijk Berichten
    Zijn er toevallig nog foto's van die extra wachtrij? Ik herinner nog dat ik daar als klein kind nog heb ingestaan. Ik weet helaas niet meer hoe die eruit ziet.
    Ik ben ook al lang op zoek naar foto’s ervan, maar helaas werd de ruimte enkel als Halloween/Winter decor storage gebruikt zowat de laatste 6-8 jaar of zelfs langer.

    Het bevond zich achter een schuifdeur, net na het binnenkomen van de indoorwachtrij, verder heb ik ook zelf maar amper herinneringen eraan ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •