Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
Nuja, alles heeft een tijd van komen en gaan, maar vind het persoonlijk ook belangrijk dat we niet vergeten hoe sommige dingen tot stand kwamen. SF had daar destijds enorme laks aan en moest er helaas niets van weten. Wie denk je trouwens dat die plak van 'den Eddy' daar gezet en betaalt hebben vooraan in het park? Het personeel heeft geloof ik dat zelf moeten betalen, van Six Flags uit moesten ze niet op rekenen.
De relatie tussen de Amerikanen van Six Flags en de directie van Six Flags Belgium is nooit echt ideaal geweest. Daarom ook dat het park in Waver op één of andere manier altijd een beetje stiefmoederlijk behandeld is geweest. Challenge of Tutankhamon is daar een resultaat van, aangezien ze daar in Waver nooit om gevraagd hebben. Viviane Paturel, ex-directrice van het park, droomde immers luidop van grote, nieuwe rollercoaster in het park. Uiteindelijk is CoT dan wel een top dark-ride en komt die hyper er sowieso.

Ik herinner mij nog een interview met Viviane Paturel, waarin haar op de man af gevraagd werd waarom sommige attracties er zo ermbarmelijk bij lagen. En ook waarom er toen niets aan gedaan werd. Haar antwoord toen: "Ja, wij willen dat zeer graag, maar Six Flags vind dat niet nodig".

Het verhaal van de plaquette is daar nog zo'n bewijs van, zoals Tom hierboven al heeft aangehaald. Men wou toen een soort van eerbetoon aan Eddy Meeùs, maar ook dat vond men in Amerika ook niet nodig.

Die grafsteen die je tijdens Halloween 2004 op dat kerkhofje vond stond daar echt niet zomaar. Net zoals het niet toevallig was dat alle Six Flags vlaggen in het park toen ondersteboven hingen!