Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
Ik zou het niet als zielig omschrijven, alsof het verkeerd zou zijn om op je eentje jezelf te vermaken?! Het geeft wel een compleet andere beleving.
Verkeerd zeker niet. Ik ben wel al dikwijls op mijn eentje naar de cinema geweest bijvoorbeeld, terwijl dat voor de meeste mensen toch ook eerder een groepsactiviteit is. Maar een pretpark op je eentje doen lijkt mij nog wel iets anders, want je bent al veel langer onderweg naar daar (heen en terug), en je hebt dan een hele dag eigenlijk niemand om mee te praten. Het in de wachtrij staan wat aangenaam kunnen maken lijkt mij dan ook wel de grootste uitdaging. Qua vrijheid denk ik dat er niet zo'n heel groot verschil is tussen alleen of met twee gaan, zeker als je goed overeenkomt, en als je maar met twee bent en in alle attracties samen gaat dan moet je ook niet op elkaar wachten (tenzij misschien eens als iemand naar de wc moet).

Tijdens de wachtrij op je gsm bezig zijn is inderdaad een mogelijkheid, al ben ik niet echt iemand die veel tijd op zijn gsm spendeert. En de batterij zal het ook geen hele dag volhouden dan vrees ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
Als het over Belgische parken alleen bezoeken gaat, ligt de drempel lager vind ik. Zeker als je abonnementhouder bent
Ja, zo bedoelde ik het ook.

Ik ga het waarschijnlijk wel proberen, maar ben nog altijd wel benieuwd naar de ervaringen van andere forumleden