X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 80

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Lago Kortrijk] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ze mikken op ten laatste de kerstvakantie om die zwarte glijbaan te heropenen. Wat was me dat ook trouwens. Ik moet toegeven dat ik niet volledig voldoe aan de aangepaste lengte- en gewichtseisen, maar het was/voelde inderdaad gevaarlijk. Heb me aan 1 ritje gewaagd en je vloog daar werkelijk bijna 'overkop'. Overigens was die glijbaan totaal niet populair, maar dat zal ook wel al aan de hoge lengte-eis liggen.
    Kun je dat iets beter omschrijven?

    Vroeger zat er in Mosaqua een slinger die ook pijnlijk kon zijn. Desalniettemin maakt dat de baan juist enorm populair. Er zat een korte slinger naar links en daarna meteen weer een slinger naar rechts, redelijk tegen het einde van de baan. Het gevolg was dat je potentieel in een soort barrelroll gesmeten werd. Geregeld hoorde je gebonk op die plek of kwam water over de rand vliegen, zelfs nadat die rand nog verhoogd was. Nu is die slinger weg en de glijbaan lijkt behoorlijk ingeboet te hebben op populariteit daardoor.

  2. #2

    Re: [Lago Kortrijk] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Kun je dat iets beter omschrijven?

    Vroeger zat er in Mosaqua een slinger die ook pijnlijk kon zijn. Desalniettemin maakt dat de baan juist enorm populair. Er zat een korte slinger naar links en daarna meteen weer een slinger naar rechts, redelijk tegen het einde van de baan. Het gevolg was dat je potentieel in een soort barrelroll gesmeten werd. Geregeld hoorde je gebonk op die plek of kwam water over de rand vliegen, zelfs nadat die rand nog verhoogd was. Nu is die slinger weg en de glijbaan lijkt behoorlijk ingeboet te hebben op populariteit daardoor.
    Het gaat heel snel en het is donker, je hebt niet echt door wat er gebeurd. Het lijkt dat je heel snel eerst naar rechts en dan naar links beweegt, maar halverwege het gevoel krijgt dat je ergens tegenvliegt. De snelheid is ook behoorlijk hoog op dat moment.

    Die gele glijbaan in Hengelhoef heeft ook zo'n slingermoment op het einde helemaal, maar daar vond ik het toch niet echt mee vergelijkbaar, maar dat zal ook wel door het verschil in snelheid komen.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •