X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wanneer update je coaster-count

Stemmers
30. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Op de nieuwe achtbaan

    0 0%
  • Meteen na het ritje op de nieuwe achtbaan

    5 16,67%
  • Meteen na thuiskomst van de trip

    17 56,67%
  • Om de zoveel maanden eens

    6 20,00%
  • Anders/ik houd geen Coastercount bij

    2 6,67%
Resultaten 1 tot 12 van de 12

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Poll] Wanneer update jij je coaster-count?

    Voor mij geldt hetzelfde als ignace. Vroeger deed ik het ook achteraf thuis, maar op een gegeven moment wordt dat lastig met onthouden. In het hotel 's avonds wil je er eigenlijk ook niet mee bezig zijn, dus dan makkelijk op de GSM na de rit. Staan ze automatisch ook meteen in de juiste volgorde, wat ook wel leuk is om te zien.

    Ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die nog echt de bovenste optie kiezen, en dan vooral hun toelichting daarbij


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik hou geen lijst bij, al heb ik wel verkeerd gestemd Ik hen vroeger teveel parken onvolledig gedaan om me goed te herinneren welke banen ik nu wel gedaan heb (voornamelijk kinderbanen), dus zou die count toch volledig verkeerd zijn...
    Goh.. laat dat je vooral niet tegen houden. Dan vink je alvast aan wat je zéker weet. Goed, geeft een ietwat vertekend beeld (misschien), maar mocht je nog eens terug komen in het park kun je dat recht zetten (als de baan niet verdwenen is).

    Ik heb zelf ooit een kermis baan gedaan, waarvan ik niet meer weet welke. Ik dacht hem te hebben gevonden op Coaster Count, tot dat op een gegeven moment de info van de baan geüpdate werd waar uit bleek dat deze al gesloopt was lang voordat ik hem kon doen. Totdat ik de juiste baan gevonden heb, laat ik het echter zo staan
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 13-04-18 om 16:36.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •