X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 47 van de 47
  1. #41

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    Dit is niet de eerste Smurfen-attractie van de Plopsa Groep, zie de interactieve darkride in Plopsa Station Antwerrpen. Zou Studio 100 ondertussen groot genoeg zijn / geld en ambitie genoeg hebhen om heel de Smurfen-IP over te nemen? Dan kunnen we nog meer gesmurf verwachten, ook in de buitenlandse parken. Zijn de Smurfen niet (deels) in Amerikaanse handen, momenteel?

  2. #42

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    "Opent in de loop van juli" las ik onlangs op FB. Was 1 juli nooit een streefdoel of minstens het eerste weekend van juli?

  3. #43

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    "Opent in de loop van juli" las ik onlangs op FB. Was 1 juli nooit een streefdoel of minstens het eerste weekend van juli?
    In het oorspronkelijke persbericht werd inderdaad 1 juli gezegd

  4. #44

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    Vandaag voor het eerst met publiek geopend. Behalve het station (nog) niks theming: geen poppen, afbeeldingen of andere.

    Deel van de wachtrij is een houten loopbrug. Wel het deel net voor het station, dat wordt leuk met sommigen die willen 'shaken' en anderen niet.

    Enkel de track vanaf station inrijden tot en met lifthill heeft een laagje nieuwe rode verf gekregen.

  5. #45

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    Ben vorige week ook naar Coo geweest en ik vind het vernieuwde station er wel goed uitzien. Alleen vraag ik me wel af voor hoelang dit zo gaat blijven, want nog geen week na opening waren de eerste krabbels al zichtbaar op de muren van de wachtrij. Benieuwd hoe lang het gaat duren vooraleer ze helemaal ondergekribbeld zijn...

    Zoals vermeld door Earlyspencer liggen die hangbruggen niet op een ideale plaats in de wachtrij. Als er meerdere mensen op hetzelfde segment staan, dan voel je elke beweging van iedere andere persoon op datzelfde deel, hoe klein die beweging ook mag zijn.

    Ik vond het ook vrij duidelijk dat het nog niet af is en hoop dat ze de rest van de baan ook nog gaan verven, want het contrast tussen de pas geverfde en de ongeverfde delen is zeer duidelijk...

    Klik hier voor ons artikel met foto's, en zie hieronder voor een onride die ik heb kunnen maken:

    Laatst gewijzigd door ExpeditionGeForce; 20-07-22 om 20:27.

  6. #46

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    Voorlopig nog weinig veranderd aan de attractie, alleen hebben ze nu boven de hangbrug vaste planken gelegd, dus een stuk makkelijker en geen gewiebel meer.

    Wij waren voor de eerste keer in Plopsacoo. Echt een heel sfeervol en gezellig park, voor elk wat wils. Zou het zo opnieuw doen als ik hier nog eens op vakantie ben. Park lijkt me ideaal vanaf een jaar of 5. Veel ontmoetingen met allerhande studio 100 figuren en een NL-show van Maya. Bijna €17 voor 3 petflesjes frisdrank is wel verschieten. In temperaturen van 30 graden en meer zou water toch goedkoper mogen ofzo... .
    Kortom, zeker een fijn park in deze regio. De typische Ardense sfeer overheerst op het commerciële Plopsasfeertje zoals in De Panne.

    We hadden er met onze kids van 3 en 5 een topdagje ?.

  7. #47

    Re: [Plopsa Coo] Uitbreiding 2020-2023

    ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •