X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 86
  1. #21

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    @Earlyspencer: die informatie halen zij evenals deze site gewoon uit het persbericht.

    Op de instagram van het park verscheen de eerste track:

    Naam:     Tripsdrill neue achterbahn 2020.png
Bekeken:  1488
Groote:   901,9 KB

    Straks is deze dieprode vekoma eerder klaar dan die andere dieprode vekoma die in Duitsland zijn toertjes zal gaan draaien.

  2. #22

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten

    Straks is deze dieprode vekoma eerder klaar dan die andere dieprode vekoma die in Duitsland zijn toertjes zal gaan draaien.

    Ohja.. dat zie ik nog wel gebeuren. Of minstens gelijk klaar. Maar dat is op zich ook niet gek als je het verschil in complexiteit van beide banen/projecten bekijkt.

    Benieuwd naar de theming die Tripsdrill hier aan mee gaat geven. Het park pakt altijd origineel uit en zeker met zo'n boomerang kun je nog veel doen.

  3. #23

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    @Earlyspencer: die informatie halen zij evenals deze site gewoon uit het persbericht.
    Weet ik, maat ik ben niet anti-OOO en ga dan ook niet (altijd) extra in Duitstalige websites spitten.

  4. #24

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Een eerste stuk van de boomerang staat er reeds:


  5. #25

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Ik word niet erg warm van de kleurcombinatie.

  6. #26

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik word niet erg warm van de kleurcombinatie.
    Hoe de kleuren in het echt gaan over komen, zal uiteindelijk wel van de theming gaan af hangen denk ik. In Tripsdrill kom je veel natuurlijke kleuren tegen en daar past het bruin van de baan dus tot dusver prima bij. Het is geen park waar je felle kleurtjes moet gaan verwachten. Die passen dan ook zelden tot nooit goed in thema.

  7. #27

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Vandaag werden de namen onthuld: Hals-Über-Kopf en Volldampf.

    Naam:     tripsdrill.jpg
Bekeken:  1129
Groote:   226,6 KB

  8. #28

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Altijd heuglijk te lezen dat attracties een naam in de eigen taal krijgen. No way dat dit een internationaal publiek zou afschrikken.

    Op zich geen verrassing hier, want als er nu één park is dat z'n Heimat door en door trouw blijft, is het Tripsdrill wel.

    (Gelieve bovenstaande niet politiek te interpreteren).

  9. #29

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Een engelse naam zou ook volstrekt misplaatst zijn in dit park. Sterker nog: Ik vind het eigenlijk al jammer dat ze normale Duitse namen gebruiken en geen namen in het plaatselijke dialect (Zoals Karacho en G'sengte Sau).

  10. #30

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Ik ben niet bijzonder enthousiast of onenthousiast over de namen. Het zou wel bijzonder origineel zijn moest het stoomtreintje 'Hals-über-Kopf' heten en de thrillcoaster 'Volldampf'. Dan ben ik wél enthousiast.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    ...en geen namen in het plaatselijke dialect (Zoals Karacho en G'sengte Sau).
    Dat wist ik niet, wat betekent dat?

  11. #31

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik ben niet bijzonder enthousiast of onenthousiast over de namen. Het zou wel bijzonder origineel zijn moest het stoomtreintje 'Hals-über-Kopf' heten en de thrillcoaster 'Volldampf'. Dan ben ik wél enthousiast.

    Dat wist ik niet, wat betekent dat?
    G'Sengte Sau kun je het beste vertalen als een "Snelheidsduivel".
    Karacho betekent grofweg zoiets als "Hoge Snelheid".

    Dat maakt wel dat de benamingen van Volldampf, Karacho en G'sengte Sau heel dicht aan elkaar verwant zijn

  12. #32

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen


  13. #33

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    De spike van de boomerang is klaar. Het is eens iets anders:
    Naam:     tripsdrillspike.jpg
Bekeken:  895
Groote:   280,8 KB

  14. #34

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Leuk dat het opschiet! Echt heel enthousiast ben ik van zo'n boomerangcoaster nog nooit geworden.

  15. #35

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    En de track voor Hals-Über-Kopf ligt klaar om te installeren:

  16. #36

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Bon: op deze manier kan ik de fletse kleurtjes van baan één vergeven. De combinatie met de STC-track is geslaagd!

  17. #37

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Ik vind het persoonlijk ook wel een zeer mooie en speciale combinatie waarbij ze trouw gebleven zijn aan de aankondiging. Als alles goed gaat kan ik dit parkje in Mei volgend jaar eindelijk eens ontdekken en hoop ik deze 2 ook ineens te kunnen scoren!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  18. #38

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Hoe leuk is dit?




  19. #39

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Wat ik me af vraag: Gaat dit nu effectief moeten duelleren, of lopen de banen gewoon door elkaar heen met hooguit toevallig eens dat de treinen elkaar ontmoeten?

  20. #40

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •