X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 86
  1. #41

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Het nieuwe parkmapje toont ook het stationsgebouw, waardoor het duidelijker is waarom de spike zo "speciaal" is:

    Naam:     Scannen1.jpg
Bekeken:  1453
Groote:   261,5 KB

    Spijtig genoeg toont dit ook aan dat de theming, zoals wel vaker bij Tripdrill, pas volgend jaar zal gebeuren...

    Bron: coasterfriends.de

  2. #42

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Dit ziet er eigenlijk wel beter uit dan ik verwacht had! Mooi!

  3. #43

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Het nieuwe parkmapje toont ook het stationsgebouw, waardoor het duidelijker is waarom de spike zo "speciaal" is:


    Spijtig genoeg toont dit ook aan dat de theming, zoals wel vaker bij Tripdrill, pas volgend jaar zal gebeuren...

    Bron: coasterfriends.de
    Ach.. dan wachten we gewoon wat langer. Ik heb Karacho daar ook nog steeds niet gedaan. Een nieuwe achtbaan zal niet snel weg lopen

  4. #44

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Tijd voor een update:
    Naam:     trip1.jpg
Bekeken:  1284
Groote:   146,4 KB
    Naam:     trip.jpg
Bekeken:  1281
Groote:   142,1 KB
    Naam:     trip4.jpg
Bekeken:  1303
Groote:   137,2 KB
    Naam:     trip3.jpg
Bekeken:  1275
Groote:   153,6 KB

  5. #45

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Qua oriëntatie vind ik het toch een beetje bizar. De zone staat met zijn rug naar de aansluiting op het park.

  6. #46

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Qua oriëntatie vind ik het toch een beetje bizar. De zone staat met zijn rug naar de aansluiting op het park.
    Ik denk niet dat je echt kunt spreken van "rug". Het gebied wordt - als ik het goed begrijp - behoorlijk doorwandelbaar. Dus je gaat straks net zoiets krijgen als bij Taron, waar het hoogste gedeelte van de baan ook tegen de rest van het park staat, maar je wel constant tussen de baan door kunt wandelen.. Goed, het effect zal hier uiteraard wat minder extreem zijn, maar het idee is hetzelfde.

  7. #47

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Was Vekoma altijd al zo spaarzaam met ondersteuningen? Of heb ik de laatste tijd gewoon te veel gerstlauer gezien?

    Naam:     9597740d1581759683-2020-neuheit-family-boomerang-suspended-thrill-coaster-erlebnispark-tripsdril.jpg
Bekeken:  999
Groote:   155,3 KB

    Bron: Coasterfriends.de

  8. #48

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Dit ziet er wat mij betreft als een normale support structuur uit zoals een fatsoenlijke fabrikant het zou doen

  9. #49

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Best wel leuke beelden en zo krijg je meteen een zicht op het baanverloop:

  10. #50

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    De eindtekst van dit prima filmwerk lijkt te bevestigen dat beide coasters in het voorjaar openen... tenzij ze met 'voorjaar' 'voor de zomervakantie' bedoelen. En die begint ginds pas halverwege juli.

    Ze staan al veel verder dan BJL exact een jaar geleden met Fury, die eind juni opende. Pasen is mss 'te kort dag' voor de dubbele opening, maar de verlengde weekends eind mei lijken me wel haalbaar.

  11. #51

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Vekoma heeft op instagram treintjes van het hangende type gepost met een lovenswaardig open design.
    Geen hoofdpingpong op de STC's
    Naam:     9599157d1583179191-2020-neuheit-family-boomerang-suspended-thrill-coaster-erlebnispark-tripsdril.jpg
Bekeken:  881
Groote:   201,6 KB

  12. #52

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Dit zijn toch gewoon de standaard treinen die ze tegenwoordig gebruiken? Die staan ook al op diverse oude SLC's, zei het met een andere ophanging die bij het oude type rails past.

  13. #53

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    da's toch standaard met zo'n vest: of zou dat er hier uiteindelijk ook nog bijkomen?

  14. #54

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Leuk element boven het glazen dak van het boomerang-station:

  15. #55

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    da's toch standaard met zo'n vest: of zou dat er hier uiteindelijk ook nog bijkomen?
    Met of zonder vest. Van hoofdpingpong zul je weinig last hebben



    Overignes:
    Als ik de ophanging bekijk lijken ze me ook een beetje te kunnen "Swingen", wat me al zeker niet geschikt lijkt voor de overkop-modellen. De treinen lijken heel sterk op de junior modellen. (die vaak ook geen vesten hebben). Nogthans geeft Vekoma wel aan dat deze wel degelijk voor de STC is.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 05-03-20 om 09:23.

  16. #56

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Naam:     Tripsdrill_2020_Hals-über-Kopf.jpeg
Bekeken:  646
Groote:   428,9 KB
    Bron: park zelf

    Naam:     Tripsdrill_2020_Hals-über-Kopf_Benji Fischer.jpeg
Bekeken:  673
Groote:   961,2 KB
    Bron: @Yakamoto99

  17. #57

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Ook de trein hangt aan de track. Het stationsgebouw zal, zoals geweten, pas volgend jaar theming krijgen:
    Naam:     tripsdrill1.jpg
Bekeken:  575
Groote:   196,9 KB
    Naam:     tripsdrill2.jpg
Bekeken:  573
Groote:   62,2 KB

  18. #58

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Het stationsgebouw zal, zoals geweten, pas volgend jaar theming krijgen:
    Dat vind ik toch altijd een beetje jammer. Als je zo'n coaster het eerst jaar laat vertrekken vanuit een kale betonbunker heeft dat wel wat weerslag op de beleving. Zou je er zoveel mee uitsparen om dat pas het jaar nadien af te werken? Of zou je zoveel bezoekers mislopen wanneer je de ene coaster pas een seizoen later opengooit?

  19. #59

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Dat vind ik toch altijd een beetje jammer. Als je zo'n coaster het eerst jaar laat vertrekken vanuit een kale betonbunker heeft dat wel wat weerslag op de beleving. Zou je er zoveel mee uitsparen om dat pas het jaar nadien af te werken? Of zou je zoveel bezoekers mislopen wanneer je de ene coaster pas een seizoen later opengooit?
    Geen idee waarom, maar ze doen het daar wel vaker (zoals bij Karacho). Het station van de family boomerang lijkt dan weer wel beter afgewerkt te worden:
    Naam:     famboomerang.jpg
Bekeken:  577
Groote:   206,5 KB

  20. #60

    Re: [Tripsdrill] 2019/2020: Nieuwe achtbanen

    Ach.. prima reden om een jaartje te wachten. Eerst eens zien wat dit jaar überhaupt gaat brengen en of we veel kunnen gaan bezoeken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •