X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Hoe zou jij een radioprogramma met pretparkmuziek noemen?

Stemmers
1. Je mag niet op deze poll stemmen
  • /

    1 100,00%
  • /

    1 100,00%
Dit is een Meerkeuze Poll
Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    Verzin een radioprogramma titel over ... pretparkmuziek!

    Stel ... Er is een radiozender die ineens op het idee komt om aanstekelijke IMAscore, Efteling, Phantasialand of whatever deuntjes te spelen in een 1 uur durend programma. HOE zou jij dat programma noemen? GRAAG een relatief toegankelijke naam, die voor een modaal publiek begrijpelijk is. Iedereen kan in de Poll zijn eigen opties toevoegen, en meerdere stemmen uitbrengen op andere voorstellen die jou leuk lijken! Ik ben benieuwd!

    Na afloop van de poll maak ik wel bekend ter welke gelegenheid deze poll opgesteld werd. Laat jullie creatieve brein maar werken!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2
    borisvdd
    Guest

    Re: Verzin een radioprogramma titel over ... pretparkmuziek!

    Ik ben meer benieuwd naar de gelegenheid dan naar de naam voor een radioprogramma. Hahaha.
    Coasterradio bestaat al
    Themeparkradio bestaat al
    OiP doet schitterend werk

  3. #3

    Re: Verzin een radioprogramma titel over ... pretparkmuziek!

    Ik vind deze poll wel een leuk idee, maar moet helaas toegeven dat ik zelf echt geen inspiratie heb
    De woordspeling rock 'n roll + rollercoaster is al gebruikt door Disney ...
    Once you sit back, you never go back.

  4. #4

    Re: Verzin een radioprogramma titel over ... pretparkmuziek!

    Oeps, per ongeluk gestemd en niet meer te verwijderen?

    Alvast mijn inspiratie:
    "Radio Achtbaan"

    Niet sjeik of cool of fantastisch maar het klinkt wel ...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •