Hoera! Fijn dat hun bezoekerscijfers aantrekken! Als hun vorige bezoekersrecord op 11000 lag is die 14000 wel een pak meer. Als ze die 14000 ook nog tevreden buiten krijgen na zo'n overvolle dag zijn ze helemaal in hun opzet geslaagd. Chipjes uitdelen aan personeel is wel schattig.
Ik was vandaag in een Walibi van 6000 aanwezige zieltjes en wachtrijen waren net oké. Bijna overal 20 minuten of een half uur. Weerwolf en Tutanchamon iets meer met 45 minuutjes. Tiki Waka spande de kroon met 1u20 minuten voor de volledige wachtrij, minus de extra zigzag aan het station. Meer dan het dubbele lijkt mij dan voor Toverland toch echt wel 'te veel om gezellig te zijn'.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Ik denk dat een gemiddelde dag in het weekend in Plopsaland de Panne niet veel minder bezoekers ziet?
Walygator is ook wel een pak groter van oppervlakte en gek genoeg liggen hun jaarlijkse bezoekerscijfers maar rond de 200 000.

Voor plopsa is het vanaf 5000 a 6000 gezellige bedrijvigheid, een drukke weekenddag zit meestal rond de 10 a 11000; om in rond te lopen als bezoeker wordt het dan al een pak minder 'tof'. Bij 14 en 16000 is het in dat park écht onaangenaam druk en letterlijk over de koppen lopen. Hun bezoekersrecord zit op 17 000 en een klets als ik me niet vergis.