Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
B&M kennen we van de krachtige ritten, echter valt dat de laatste tijd - vooral bij wingcoasters - vaak nogal tegen. Deze rit is weer terug zoals we B&M kennen: ENORM krachtig. Wat ik dan weer niet van B&M gewend bent is dat er zelfs best aardige airtime in zit op een heuveltje. Buiten die twee elementen mis ik dan weer wel wat afwisseling. Je gaat relatief rustig een paar elementen door met weinig richtingswisselingen. Je rijdt van element naar element en doet dat dan. Het voelt een beetje plichtmatig aan. Ik kan het moeilijk uitleggen. Waar de eerste helix zeer pittig is en de 2e ook niet mis is, voegen geen van de 3 inversies echt iets toe aan de rit (buiten dat je een keer overkop geslingerd wordt). Ik weet niet.. lastig uit te leggen. .
Je hebt bijna een gevoel van: We willen dit en dit en dit in een baan en plakken het netjes achter elkaar zodat we er volop reclame mee kunnen maken. Van zijn inversies moet hij het inderdaad niet hebben, de helixen zijn tof en de airtime ook wel best amusant, maar in totaal...

Ik denk inderdaad wel, dat eens de begroeiing volgroeid is, de baan net iets leuker zal worden. Nog een jaartje of 2 tot 3 wachten :-)