X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    Vandaag BJL en dat was helemaal verlaten, met prima operatoren: niet moeten wachten op een volle trein, Typh. open vanaf 10:00, vaak de vraag of we nog eens wilden!

    Als zelfverklaarde kalender-autist had ik wel al eerder in de smiezen dat de zondag van het Hemelvaart-verlof vaak de kalmste van de vier is. Het grijze weer na twee zonnige dagen hielp natuurlijk ook meer dan één Ruud Vormer-handje

    Ergens had ik spijt dat ik vandaag niet naar Wal. ging voor een herkansing van Tiki Waka. Of het er kalm dan wel druk was, mogen getuigen hier laten weten, ook al is het niet echt het juiste topic.

  2. #2

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door slimmerik Bekijk Berichten
    Als het kalm is zijn de operations altijd in orde. In principe zou het heel erg zijn als het zo niet is dan.

    Een logischere zin zou zijn: ondanks de drukte waren de operations weer dik in orde.
    Ik bedoel eerder dat er geen top attracties in onderhoud gingen vanwege de kalmte, wat je nu en dan wel eens in Walibi tegen komt als het kalm is.

  3. #3

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    Ik was er vrijdag samen met een collega die nog vlot een abo kocht (hij had er een waardebon van Carrefour) net zoals zovele andere. We vernamen nadien ook dat ze om veiligheidsredenen geen volk meer toelieten in het park. Doch ik kan dit enkel wijten aan het feit dat ze de opkomst onderschat hebben waardoor er niet voldoende personeel was. Ik heb geen enkele wachtrij gezien die vol stond. Dawson duel stond 60 min aangeduid maar na ruim 35 minuten was voor ons de rit al gedaan. De boomstammetjes deden we op ongeveer 25 min net als boomerang en huracan was ongeveer 30 min wachten. We hebben er nog het langst over gedaan om in het park te geraken, aanschuiven voor een abo was ruim 45 minuten.

  4. #4

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    Ik wacht af tot het open is om mijn oordeel te vellen. De feitelijk realisatie is vaak anders, dat kan in een negatieve zin zijn maar ook in een positieve.

  5. #5

    Re: Gestopt met verkoop van abonnementen

    De site van Bellewaerde is onlangs vernieuwt en je vindt er nu niets meer op terug over de abonnementen. (Op de andere site stond daar nog meer info vanaf 1/3). Toch eventjes op goed gekeken bij 'veel gestelde vragen' en daar staat toch als iets. Op een vraag over de geldigheidsduur staat volgend antwoord: "voor seizoen 2019: Geldig op alle openingsdagen, behalve wanneer het park uitverkocht is en niet geldig op Halloween Night" Terwijl er voor seizoen 2018 nog iets bijstaat over de optie feestdagen. Ik denk dus dat ze (gelukkig maar) het systeem weer wat gaan vereenvoudigen.
    Wat ik mij ook afvroeg, van het after school festival staat er niets meer vermeld, zouden ze hiermee dus stoppen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •