Geheel toevallig passeerde gisteren op Facebook een advertentie van een mij totaal onbekend parkje. Aangezien ik hier ook nog niemand over heb horen spreken, vermoed ik dat dit voor het grote merendeel onder jullie een verborgen schat is... Zie het als Mont Mosan dat vorig jaar ontdekt werd, of Zoetwaterpark dat terug ontdekt werd. Opnieuw een kleinschalig kinderparkje stel ik graag aan jullie voor: Jungle City!

Jungle City is een kleinschalig park van 10 000 m² en bevindt zich in Doornik. Naast een indoorgedeelte bevat het park ook een outdoorgedeelte met enkele dieren. Het park heeft een heuse Jungle Tiki Bar en een indoor Goolfy Minigolf. Dit jaar breidt het park mooi uit met 8 nieuwigheden, waaronder een piratenschip, de Jungle Party Carrousel, een mini boerderij, enkele springkastelen, een interactief spel en fietsjes voor de allerkleinsten!



Naast typische speeltoestellen, springkastelen en dieren zijn er dus ook enkele echte attracties aanwezig, zoals een 5D Cinema, spookhuis, piratenschip, vliegende stoeltjes, carrousel...

Meest in het oog springend is voor mij Safari Squeek, een kleine rups. Deze is roze nummer 7 op het plan. Ik kan echter niet afleiden of het een treinritje betreft of een kinderachtbaan.

In het laatste geval, slecht nieuws voor de creditjunkies: volgens de website maar toegankelijk voor kinderen van 2 tot 13 jaar.

Meer info over dit parkje: http://www.jungle-city.be