X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 7 van de 7

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Kinderattracties in Bobbejaanland

    De kindvriendelijkheid heeft vandaag een klein deukje gekregen op een terrein waar ik het niet had verwacht: de hoogte-restricties. Het lag natuurlijk aan mijn gezelschap: 5 8-jarigen, de meeste net geen 1m30. Onderstaande ligt volgens mij dus niet zo zeer aan BJL.

    Bij Bob Express mochten we met z'n allen zitten hoe en waar we wilden, maar bij Okidoki kon er telkens maar één kind met me mee, want indien < 1m40 verplicht te vergezellen van een volwassene. Dezelfde praktische onhandigheid bij o.a. Dreamcatcher en Big Bang. Toch een beetje merkwaardig dat bij de Speedy Bob, Naga Bay en Typhoon één volwassene wel volstaat voor minstens drie kids. OK, je zit er met meer in één karretje, maar een evacuatie op Typhoon lijkt me toch meer precair dan op Okidoki. In Banana Battle, El Paso en Indiana River mochten de kinderen zelfs zonder volwassene.

  2. #2

    Re: [TR] Kinderattracties in Bobbejaanland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    De kindvriendelijkheid heeft vandaag een klein deukje gekregen op een terrein waar ik het niet had verwacht: de hoogte-restricties. Het lag natuurlijk aan mijn gezelschap: 5 8-jarigen, de meeste net geen 1m30. Onderstaande ligt volgens mij dus niet zo zeer aan BJL.

    Bij Bob Express mochten we met z'n allen zitten hoe en waar we wilden, maar bij Okidoki kon er telkens maar één kind met me mee, want indien < 1m40 verplicht te vergezellen van een volwassene. Dezelfde praktische onhandigheid bij o.a. Dreamcatcher en Big Bang. Toch een beetje merkwaardig dat bij de Speedy Bob, Naga Bay en Typhoon één volwassene wel volstaat voor minstens drie kids. OK, je zit er met meer in één karretje, maar een evacuatie op Typhoon lijkt me toch meer precair dan op Okidoki. In Banana Battle, El Paso en Indiana River mochten de kinderen zelfs zonder volwassene.
    Die hoogterestricties zijn in verschillende parken bizar te noemen. In Walibi Belgium mag onze dochter van net geen 4 jaar zelfs niet alleen op de Poneys terwijl ze dat in verschillende andere parken al sinds vorig jaar doet. Anderzijds; dit soort restricties worden natuurlijk ook niet opgesteld om ons te pesten.
    Volg LEX, LEE & Family op YouTube... https://www.youtube.com/lexleefamily

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •