Je hebt blijkbaar het dagje niet uitgekozen. Ik was er dit jaar al drie keer en telkens was het belachelijk kalm. Maar goed dat het park dus soms wel nog volk trekt, die Gerstlauncher moet immers betaald worden.

Inderdaad, BJL is best kindvriendelijk. Op Speedy Bob maken ze de beugel waar een kind van 1m20 zit, extra dik door er een gummie buis over te rollen. En bij Okidoki apprecieer ik de individuele beugels, toch nog vaak een manco bij vele andere familycoasters.

Ik meen dat ze nu niet meer tot 12:00 wachten met het openen van Kinderland. Maar het openstellen van de bovenste etage vorig jaar blijkt toch een uitzondering te zijn geweest, jammer. En dat Banana-onding zie ik nog altijd als de grootste nuttige ruimte-verspillers in de Europese pretparkwereld. Forbidden Caves is mogelijk second best in diezelfde categorie.

Bij m'n allereerste bezoek in 2009 was m'n enige zoon 6,5 jaar. Hij mocht werkelijk op alles: van Convoy tot Sledge. Op gebied van toegankelijkheid voor de kids scoort BJL dus haast even hoog als Disney. Om die reden zal ik het park nooit de grond in boren, maar kritiekloos ben ik allerminst. THX voor je wedervaren.