X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 156

Onderwerp: Brand Europa-Park

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Brand Europa-Park

    Er is zojuist bevestigd dat het park morgen weldegelijk open gaat.

  2. #2

    Re: Brand Europa-Park

    Bijna dag op dag 3 jaar geleden werd Alton Towers dagenlang gesloten, terwijl het menselijk drama zich daar ruimtelijk gezien toch veel meer beperkte. In die optiek vind ik het openhouden van EP een rare beslissing, maar wel goed nieuws voor wie net een bezoek had gepland. Al kan ik me voorstellen dat een klein aantal onder hen misschien liever niet het park bezoekt vandaag.

    Er zal toch wel nog heel wat onderzocht moeten worden: oorzaak, schade, kans op een nieuwe brand, luchtkwaliteit, .... Roetresten kunnen toch ook schade aanbrengen aan de niet direct getroffen attracties. Maar wie ben ik om de Duitse veiligheidsinstanties tegen te spreken?

    Het Nederland-deel kan je volgens mij makkelijk afsluiten want dat loopt aan één kant dood. Maar dat Scandinavië-deel heeft wel een doorgang-functie. Dat wordt dan een lange dag mondeling bewegwijzeren door enkele beklagenswaardige personeelsleden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •