X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 50 van de 50

Onderwerp: WK 2018 in Rusland

  1. #41

    Re: WK 2018 in Rusland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Jouw link werkte bij mij niet, maar ik heb Villa Sporza van 6 juli toch gevonden:
    https://sporza.be/nl/2018/07/07/beki...rijdag-6-juli/

    Bedoel je het stuk vanaf 06:34 en zo ja, komen er forumleden herkenbaar in beeld? Ik ben hier nog niet zo lang actief en ken dus niet iedereen van gezicht. Jullie zingen vals trouwens
    Dat stukje inderdaad
    Ik kom al in beeld (dienen brede aan de toog met zijn Belgisch t-shirt) en onze voorzitter op een bepaald moment aan de linkse kant.

    Oh ja, ik heb nooit beweerd dat we kunnen zingen ...
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  2. #42

    Re: WK 2018 in Rusland

    De Halve Finales
    10/07/2018 20:00 Frankrijk - België -
    11/07/2018 20:00 Engeland - Kroatië

    Soso België zit nog in de race om wereldkampioen te worden. Wie had dat gedacht? Ze zijn wel daar het oog van de naald gekropen tegen Brazilië. Courtoi stond in de tweede helft in een schietkraam... mooie goal van De Bruine.

  3. #43

    Re: WK 2018 in Rusland

    Frankrijk verslaan en het is binnen denk ik. Kroatië en Engeland maken niet zo'n indruk op mij, vooral hoe Engeland daar geraakt is is te zot voor woorden! Dinsdag wordt D-day!

  4. #44

    Re: WK 2018 in Rusland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fkl8 Bekijk Berichten
    Oh ja, ik heb nooit beweerd dat we kunnen zingen ...
    Jullie kunnen beter zingen dan ik met succes een nieuw forumspelletje kan lanceren

    Het fameuze record van 1986 zullen we dus minstens evenaren en mogelijk zelfs verbreken. Ik ben benieuwd naar morgenavond. Frankrijk heeft ook de halve finale gehaald dus dan zullen het wel geen prutsers zijn. Het zou wel grappig zijn om opnieuw tegen Engeland te spelen en deze keer 'voor echt'.
    Once you sit back, you never go back.

  5. #45

    Re: WK 2018 in Rusland

    Dat hoop ik ook Azmidiske

    België vs Engeland versie 2 DE A ploeg :P

  6. #46

    Re: WK 2018 in Rusland

    Nee, geef mij maar Kroatië. Die hebben betere, en mooiere voetballers om naar te kijken (qua spel he, niet hun uiterlijk). Bovendien vind ik de Engelsen enorm overschat.

  7. #47

    Re: WK 2018 in Rusland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Nee, geef mij maar Kroatië. Die hebben betere, en mooiere voetballers om naar te kijken (qua spel he, niet hun uiterlijk). Bovendien vind ik de Engelsen enorm overschat.
    Qua uiterlijk ook hoor .

    Nu ga ik niet pretenderen dat ik een voetbalkenner ben, maar ik was in Bakken toch ook maar mee aan het juichen voor onze ploeg. (ik sta wel niet op het filmpje: zodra de match voorbij was ben ik de achtbanen ingedoken). Het mooist zou zijn als we winnen, maar met Frankrijk of Kroatië zou ik ook vrede hebben.

  8. #48

    Re: WK 2018 in Rusland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    Dat hoop ik ook Azmidiske

    België vs Engeland versie 2 DE A ploeg :P
    Dit wordt 'em dus, alleen zal het niet in de finale zijn...

  9. #49

    Re: WK 2018 in Rusland

    België is eervol 3de geworden

    Frankrijk is wereldkampioen Terecht?

  10. #50

    Re: WK 2018 in Rusland

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
    België is eervol 3de geworden

    Frankrijk is wereldkampioen Terecht?
    Terecht? Bwa, ja, ze hebben wel de twee meest aanvallende ploegen verslaan. Maar dat maakt ze wel geen aantrekkelijke ploeg. Frankrijk heeft tegen België gewoon steengoed verdedigd en het geluk gehad om als eerste ploeg te scoren. Dergelijke matchen hangen echt van kleine details af. In de finale was het ook weer geluk (1st en 2de goal hadden ze wederom geluk) waardoor ze kampioen worden, maar ze dwingen dat wel af...

    Al bij al een mooi WK, met soms verrassende uitslagen en wendingen. Spijtig dat er 1 interessante helft van de tabel was en 1 minder interessante helft, maar tja, dat kan niemand op voorhand voorspellen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •