Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Alvast bedankt voor deze nieuwe TR-reeks. Ik kijk er nu al naar uit om de rest van je avonturen te lezen.
Arigato!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Dit is dus al je tweede intercontinentale reis die je alleen maakt (ook als was het deze keer slechts voor een deel van de trip)? Proficiat, ik zou het jou niet nadoen ... in theorie ken ik Engels, maar in de praktijk ben ik niet zo spreekvaardig in andere talen dan Nederlands. Wat serieus afschrikt om alleen naar het buitenland te gaan.
Ik spreek - net als de meesten denk ik - redelijk vlotjes Engels omdat ik veel Engelstalige muziek luister, veel op Engelstelige sites lees, Engelstalige series kijk enzovoorts. Ik zou als ik jou was gewoon eens naar bijvoorbeeld Londen gaan om te kijken hoe goed je Engels is. In bijvoorbeeld Japan is gebrekkig Engels eigenlijk genoeg, dat spreken ze er namelijk zelf ook .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
Toen ik zag dat je in Japan was, was het eerste dat door mijn hoofd schoot "Hopelijk volgen er uitgebreide TR's!" En kijk eens aan, met veel plezier het eerste exemplaar gelezen ondanks dat ik denk dat het niet voor snel zal zijn, wil ik er toch ooit eens in Japan geraken.

Bedankt voor het TR, ik kijk al uit naar de volgende!
Gewoon niet ophouden met dromen, maar op een bepaald moment - als je er financieel gezond voorstaat - de knoop doorhakken en zeggen dat je nu wel lang genoeg hebt gewacht. Toen ik de eerste keer buiten Europa ging was ik 21, aan jou om er nog vroeger bij te zijn . Al is dat voor BV Amerika wel een beetje lastig omdat je daar minderjarig bent tot je 21ste...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Starsplash Bekijk Berichten
Hé Ignace, bedankt voor je TR! Ik ga dit met grote interesse volgen.
Volgend jaar zit ik voor het werk een tijdje in Fuji-Q Highland, en wil ik ook een weekje vakantie in Japan plannen. Weliswaar in mijn eentje, en zal dit grotendeels dan wel Tokyo en omgeving worden. Ik heb nog niks gepland, dus ik ben ook wel benieuwd hoe je door het land heen gereisd bent, en wat je bevindingen daarmee geweest zijn

Interessant! In en rond Tokyo kun je volgens mij al makkelijk een week vullen, met pretparken alleen al. Als je ook wat anders wilt zien en moet kiezen van parken, zou ik vooral Yomiurland (en Disney natuurlijk) aanraden.