X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 13 van de 13

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Uitbreidingen op komst?

    Wie we hier hebben, Pjeir! Welkom terug op het forum!

    Als uw vermoeden waarheid zou worden, denk ik wel dat dat voor BWP een goede uitbreiding zou zijn. Zelf zie ik als pretparkfan liever attracties komen, maar ik heb de indruk dat veel bezoekers de mix van pretpark en dierentuin wel kunnen smaken. Zeker voor gezinnen denk ik dat die combinatie wel werkt.

    Is dit trouwens niet de plek waarvan menig parkfan hoopte dat er ooit een woodie kwam? Of ben ik daar mis?

  2. #2

    Re: Uitbreidingen op komst?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Wie we hier hebben, Pjeir! Welkom terug op het forum!

    Als uw vermoeden waarheid zou worden, denk ik wel dat dat voor BWP een goede uitbreiding zou zijn. Zelf zie ik als pretparkfan liever attracties komen, maar ik heb de indruk dat veel bezoekers de mix van pretpark en dierentuin wel kunnen smaken. Zeker voor gezinnen denk ik dat die combinatie wel werkt.

    Is dit trouwens niet de plek waarvan menig parkfan hoopte dat er ooit een woodie kwam? Of ben ik daar mis?
    Als ik als parkfan mag spreken (ja dat mag ik eigenlijk ), zag ik de woodie meer naast Niagara komen, richting waar nu de toren van Dawson Duel staat. Maar daar hebben ze nu dus parking van gemaakt... Het was altijd al onmogelijk om rond de vijver attracties te bouwen. Als de bizons kunnen verhuizen en de keverbaan afgebroken wegens te oud (of dat gerucht waar is weet ik niet) dan mogen ze van mij daar ook een woodieke placeren, al zal dat nooit een enorm grote baan kunnen worden. Maar ergens anders zie ik een grote coaster ook niet komen... fingers crossed zeker?

    Nu is een uitbreiding op het vlak van dieren in principe niet slecht. Zo groot is de huidige collectie ook niet. Al vrees ik een beetje de kwaliteit op gebied van dieren. Dan spreek ik niet over de levenskwaliteit maar van de beleving van de bezoeker... kijk maar hoe Pairi Daiza het doet. Dat is niet zomaar een kotje en wat omheining placeren wat ze in Bellewaerde wel doen. Het komt op dat vlak nogal amateuristisch over.

    En merci Sirroccofreakske . Moet ik je vanaf nu ook zo aanspreken in't echt ?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •