X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 34 van de 34
  1. #21

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Je ziet natuurlijk ook maar een deel. Het is moeilijk in te schatten hoeveel track er nog buiten de foto ligt, vind ik.

  2. #22

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Licht het aan mij of is hier relatief weinig track? ik dacht eerder een spaghetti te zien zoals rock en rollerCoster (ik leef in ontkenning over de downgrade)
    Hoezo een downgrade? Het gaat hier om een helemaal nieuwe coaster, R’n’R blijft voorlopig nog gewoon zijn plaatsje houden daar in Florida. Daarbij zou volgens verschillende reddit-commenters de track te zien op de foto maar slechts de helft of zelfs maar 1/3e van de totale track zijn die er komt. Ik denk dan ook dat dit een véél langere coaster wordt dan tot nu toe bij Disney.

  3. #23

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ggolt Bekijk Berichten
    Hoezo een downgrade? Het gaat hier om een helemaal nieuwe coaster, R’n’R blijft voorlopig nog gewoon zijn plaatsje houden daar in Florida. Daarbij zou volgens verschillende reddit-commenters de track te zien op de foto maar slechts de helft of zelfs maar 1/3e van de totale track zijn die er komt. Ik denk dan ook dat dit een véél langere coaster wordt dan tot nu toe bij Disney.
    IK had het op die in Parijs.
    En als het klopt dat er nog twee keer zo veel aan baan moet komen dan neem ik graag mijn worden terug.

    De USA zitten er voor mij voorlopig niet in dus maar hopen dat de kloon snel komt want het lijkt me wel leuk een volle darkride in achtbaanvorm.

  4. #24

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Licht het aan mij of is hier relatief weinig track? ik dacht eerder een spaghetti te zien zoals rock en rollerCoster (ik leef in ontkenning over de downgrade)
    Dat is niet ongewoon, ook TRON heeft weinig track in het showgebouw. Zo is er meer plaats voor theming en geeft het een meer open of grootser gevoel.

  5. #25

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Dat is niet ongewoon, ook TRON heeft weinig track in het showgebouw. Zo is er meer plaats voor theming en geeft het een meer open of grootser gevoel.
    Maar hier was het toch de bedoeling om alles indoor te doen?

  6. #26

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Maar hier was het toch de bedoeling om alles indoor te doen?
    Klopt. Ik bedoel dat het niet altijd een spaghettibowl hoeft te zijn zoals RnRC
    Maar zoals hierboven aangegeven zien we maar de helft (of minder) van de binnenkant van het gebouw. Er is dus zeker nog meer track dan op de foto zichtbaar is.

  7. #27

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Rechts zie je vrij duidelijk een schot dat de voorste bocht af schermt van de rest van de baan. Het lijkt me dus wel dat er in die bocht een show-element zit en er dus rechts van de foto nog behoorlijk wat meer track zit.

    Als ik trouwens kijk hoe veel track we al op dit stukje kunnen zien (en volgens mij zien we enkel de korte kant van het gebouw) dan zit er toch een aardig stukje spaghetti in.

  8. #28

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Gezien de grootte van het gebouw, het ontwerp van de treinen én de details die reeds naar buiten gekomen zijn (la langste indoor baan ter wereld), lijkt me dit net een combinatie van megasets én een grote spaghetti-bowl te worden. Door de immense afmetingen van het gebouw, waarschijnlijk door het gebruik van zeer grote sets, lijkt het gewoon alsof er weinig track in het gebouw zit, maar niets zal minder waar zijn vermoed/hoop ik. Wel ben ik benieuwd wat voor soort baan dit zal worden. Een 'antwoord' op Hagrids' motorbike Adventure of toch nog volledig anders qua ervaring, dus meer achtbaan of meer darkride. Hagrids' zie ik als combinatie tussen de 2 met licht voordeel voor achtbaan...

  9. #29

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Ik denk niet dat je dit ook maar enigszins met Hagrid kunt gaan vergelijken. Ontwikkeling liep deels parallel en is te vroeg begonnen om er echt een antwoord op te kunnen zijn. Ergens verwacht ik ook geen grote scenes na de (eerste) launch, buiten wellicht vlak voor het einde. Wellicht wel veel projecties.

  10. #30

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Sowieso zullen er wel grote scenes in het gebouw gebracht worden, anders heeft die extra hoogte van het gebouw geen enkel nut.

  11. #31

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Sowieso zullen er wel grote scenes in het gebouw gebracht worden, anders heeft die extra hoogte van het gebouw geen enkel nut.
    Qua hoogte zou ik er geen specifieke verwachtingen van hebben. Je ziet het hoogste punt in de spoilerfoto, dus daar zou er iets met de hoogte gedaan kunnen worden en mijn gok is nog steeds gewoon een projectie.. een scherm kan immers ook hoogte nodig hebben.. (andersom kun je een grootse scene ook opzetten zonder veel hoogte.. maar ga je iets met veel/grote/zware animatronics liever niet boven in het gebouw plaatsen).

    Na dat stuk kun je de baan nog wel een eindje volgen en zie je het al vrij snel omlaag gaan. Wellicht dat er nog op een andere plek in het gebouw een hoog element komt.. maar een hoog element is niet persé een grootse scene (al kan het wél heel cool zijn natuurlijk).

    Achterin de spoilerafbeelding zie je al dat er gebruikt is gemaakt van 2D theming (oftewel: Gewoon beschilderde platen waar de track doorheen gaat). en onderin zit een soort tunnel die uit beeldschermen lijkt te bestaan. vandaar dat ik verwacht dat het qua darkride elementen vooral in het begin (verhaalopbouw voor lancering) en het einde (Happy ending scene) zitten, met wat eerder kleinere stukjes in de grote hal... daarentegen wellicht wél enkele grote elementen die wellicht herkenbaar zijn uit de films als Thema-element, maar niet echt als scene. (al ligt het er misschien ook wel een beetje aan hoe je "scene" definieert).

  12. #32

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Opening "zomer 2022":

    Naam:     galaxy.jpg
Bekeken:  467
Groote:   274,0 KB

  13. #33

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    Er zijn overigens plattegronden uitgelekt van de layout. Daar van uitgaande kan ik me maar zeer moeilijk voorstellen dat deze baan langer dan 1175m wordt.

    Blogmickey heeft er een mooi overzicht van gemaakt:
    https://blogmickey.com/2021/11/guard...s-leak-online/

  14. #34

    Re: [Epcot] Grootste indoorcoaster ter wereld?

    De nieuwe achtbaan zou openen op 27 mei!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •