X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 61 tot 77 van de 77
  1. #61

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Volgens mij is dat gebouw niet nieuw. Daar zat ooit een Kindermusical in. Volgens mij het gewoon anders gethemed.. net zoals die doorgang die nu smaller is, maar wel uit ziet als 2 in plaats van 1.

  2. #62

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    JIj hebt, denk ik ,gelijk. My bad

  3. #63

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Die boten zijn inderdaad prachtig.

    Nog een andere nieuwigheid dit jaar: de studio van Europa-Park Radio verhuist deze zomer naar het Franse themagebied waar je de presentatoren live aan het werk kan zien. De naam van de radio zal ook verandert worden naar Europa Radio.

  4. #64

    Re: [Europa-Park] 2019 & 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia en Scandinavië

    Check out here some impressions of the new preview center and the new dutch area


  5. #65

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Ik vraag me eigenlijk af of ze hier ook nog een kleine attractie hebben kunnen proppen zoals bij het Scandinavisch gedeelte. dit is toch wel het midden van hun park waardoor het anders een gemiste kans zou zijn.

  6. #66

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Hoezo een gemiste kans? Je moet er ook de ruimte voor hebben. De kelders bij Scandinavië zijn er altijd al geweest en heeft in het verleden ook al tijdelijke darkrides gehad (Halloween Walktrhoughs eigenlijk). Maar hier had je écht geen attractie meer tussen kunnen vouwen, zonder dat het ten kostte ging van Bamboe Baai of de Piraten Darkride.

    Alhoewel ik Bamboe Baai persoonlijk niet echt had gemist. Ik hoop dat ze ook dit restaurant wat aantrekkelijker maken.

  7. #67

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Ondertussen werden de boten te water gelaten:
    Dit gedeelte bevat spoilers. Klik op onderstaande knop om het gedeelte open te klappen.

    Open spoilers

    ************ Spoilergedeelte ************

    Naam:     epboot.jpg
Bekeken:  1083
Groote:   1,18 MB


    En de opening is voorzien voor 28 juli:
    Naam:     opening.jpg
Bekeken:  927
Groote:   599,5 KB

  8. #68

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Vreemde foto (Die van de spoiler).

    Links lijkt een werkruimte te zijn. Je ziet achterin dat de theming daar gewoon op houdt. Ook de vloerplaten geven dat weg.

    Op de voorgrond zie je een paar stalen balken zonder enige theming. Ik neem aan dat deze het takelsysteem bevatten om boten in/uit het water te tillen.

    Voor de boot zie je een gat in de theming waar de boot doorheen kan om in de vaargeul te komen.

    Echter je ziet ook de vaargeul rechts (met goed uitziende theming er omheen). Wat er op zou duiden dat de onderhoudsruimte niet afgesloten is van de attractie. Dat is wel erg vreemd, want er kan dan dus niet in die ruimte gewerkt worden terwijl de attractie open is, zonder dat dit de beleving (ernstig) verstoord. Misschien dat ze dat ook niet willen, maar ze maken het zichzelf niet gemakkelijk zo. Even een boot bij rangeren (of afrangeren) op dit punt gaat dus ook niet werken zonder een backstage area zichtbaar te maken voor bezoekers.

    Ook zie je de bumper nog op de boot zitten (die houten planken op de achterkant). Verderop lijkt er een boot in de goot te liggen die dat niet heeft, dus ik neem aan dat deze er enkel op zitten voor transport en ze in deze onderhoudsruimte er dus ook af gehaald worden.

  9. #69

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Mij lijkt het eerde dat het gedeelte waar ze ter water laten voor de bezoekers uit het zicht is getrokken. Zoals je zelf aangeeft zie je de vaargeulen. Een er van gaat rond het bastion naar de poort. Op de voorgrond tussen het platform een het drijvend decor schip (rechts vooraan) loopt ook een geul. Het zou logisch zijn om hier de connectie voor het onderhoudskwartier daar te hebben.

    Vergeet niet dit is een darkride dus ze kunne vrij goed verbergen wat de gast niet hoeft te zien zoals een manier om de schepen in de attractie te laten. het kan ook dat hier een verplaatsbaar gedeelte van het decor voor moet komen

  10. #70

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Mij lijkt het eerde dat het gedeelte waar ze ter water laten voor de bezoekers uit het zicht is getrokken. Zoals je zelf aangeeft zie je de vaargeulen. Een er van gaat rond het bastion naar de poort. Op de voorgrond tussen het platform een het drijvend decor schip (rechts vooraan) loopt ook een geul. Het zou logisch zijn om hier de connectie voor het onderhoudskwartier daar te hebben.

    Vergeet niet dit is een darkride dus ze kunne vrij goed verbergen wat de gast niet hoeft te zien zoals een manier om de schepen in de attractie te laten. het kan ook dat hier een verplaatsbaar gedeelte van het decor voor moet komen
    Er is niets wat van de werkplaats rechtstreeks naar de geul hoeft/kan. Waarom zou je er dan geen vaste muur tussen zetten? Een verplaatsbare muur helpt overigens ook niet. Werkverlichting is normaliter feller dan het licht in de attractie. Het licht schijnt gewoon over de boten heen en is afleidend/storend. Je ziet dat er in de boot met het gat een rode lamp brand. Dat is al deel van de theming, dus je oog wordt die kant op getrokken (Je aandacht gaat automatisch naar delen in het licht). Ben nu wel echt nieuwsgierig hoe dit in de praktijk gaat werken.

    Zoals al geschreven: Als ze niet hoeven te werken gaat het inderdaad niet opvallen want inderdaad: Ze kunnen dit verbergen in het donker. Maar voor een boot bij of af te rangeren hebben ze wél werklicht nodig. Vandaar dat ik al zei: Ze maken het zichzelf wel onnodig moeilijk zo.

    Maar ach: Wellicht rangeren ze gewoon nooit af/bij tijdens werkuren en dan ga je er nooit last van hebben. Een kapotte boot kunnen ze desnoods leeg rondjes laten varen tot na sluit en de attractie heeft normaliter een monster-capaciteit, dus een boot minder zal ook niet direct een probleem opleveren zeker?

  11. #71

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Er is niets wat van de werkplaats rechtstreeks naar de geul hoeft/kan. Waarom zou je er dan geen vaste muur tussen zetten? Een verplaatsbare muur helpt overigens ook niet. Werkverlichting is normaliter feller dan het licht in de attractie. Het licht schijnt gewoon over de boten heen en is afleidend/storend. Je ziet dat er in de boot met het gat een rode lamp brand. Dat is al deel van de theming, dus je oog wordt die kant op getrokken (Je aandacht gaat automatisch naar delen in het licht). Ben nu wel echt nieuwsgierig hoe dit in de praktijk gaat werken.

    Zoals al geschreven: Als ze niet hoeven te werken gaat het inderdaad niet opvallen want inderdaad: Ze kunnen dit verbergen in het donker. Maar voor een boot bij of af te rangeren hebben ze wél werklicht nodig. Vandaar dat ik al zei: Ze maken het zichzelf wel onnodig moeilijk zo.

    Maar ach: Wellicht rangeren ze gewoon nooit af/bij tijdens werkuren en dan ga je er nooit last van hebben. Een kapotte boot kunnen ze desnoods leeg rondjes laten varen tot na sluit en de attractie heeft normaliter een monster-capaciteit, dus een boot minder zal ook niet direct een probleem opleveren zeker?
    Ik heb me waarschijnlijk verkeert uitgedrukt. Ik speek van de geul die in het kapotte schip (met het licht) loopt als de guel voor onderhoud. deze loopt als ik het goed zit tussen het platform vanwaar de karretjes geladen worden in de attractie een zelf nog iets terug.

    De verplaatsbare muur is enkel een alleen voor het gat naar buiten te verbergen zodat mocht het ooit nodig zijn er nieuwe boten kunnen worden toegevoegd in de zin van het oude model buiten, buiten het park een een volledig nieuw model er in. (niet dat ik dit onmiddellijk zie gebeuren maar er moet altijd wel een plek zijn waar nieuwe voertuigen kunnen worden aan de attractie toegevoegd of onherstelbare permanent verwijdert). licht hoeft hier geen probleem te zijn aangezien het in dit geval enkel om een deur naar buiten zou gaan. als die dicht is een een beetje aangekleed valt het nauwelijks op.

    de onderhoudsruimte compleet met licht zie ik komen achter de extra vaargeul(die waar ze in de foto de boten in plaatsen). het is niet zo moeilijk om een boot achteruit te laten gaan de onderhoudsgeul in. je kan dan achter het decor de toegang verbergen en vrijwel elk licht tegen houden vanuit de onderhoudsruimte. Wat we in de foto zien is in mijn ogen geen praktische manier om karretjes toe te voegen mocht er noot zijn aan meer capaciteit.

  12. #72

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Ook Bamboe Baai komt terug zoals het was:

    Naam:     bamboebaai.jpg
Bekeken:  779
Groote:   118,2 KB
    Bron

  13. #73

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Het meest fantastische aan die foto is toch wel 't feit dat de tafels gedekt zijn terwijl ze overduidelijk nog wel wat werk hebben (zoals het afdakje enzo).
    Je vois la vie en des biscuits.

  14. #74

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Het meest fantastische aan die foto is toch wel 't feit dat de tafels gedekt zijn terwijl ze overduidelijk nog wel wat werk hebben (zoals het afdakje enzo).
    Dit was tijdens een try-out van de gerechten die men hier gaat serveren. Maar er is inderdaad nog wel wat werk aan de winkel, euhm.. het restaurant.

  15. #75

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Dit was tijdens een try-out van de gerechten die men hier gaat serveren. Maar er is inderdaad nog wel wat werk aan de winkel, euhm.. het restaurant.
    Hmm.. dus blijkbaar wel een update van de keuken. Dat was op zich ook wel hard nodig. Het restaurant voelde voorheen aan alsof je per ongeluk een conferentieruimte binnen wandelde waar je niet mocht komen. Er waren wel andere mensen, maar ook die leken het gevoel te hebben dat ze er niet hoorden. Tafels waren niet gedekt en je moest maar wat afgekouwde noodles ophalen van achter een half gesloten rolluik. Zonde, want qua aankleding was het restaurant enorm sfeervol. Deze plek en setting roept gewoon om een tafelbedieningsrestaurant. De show er tegenover mochten ze wat mij betreft dan wel achterwege laten, die stelde toch niet veel voor.

    Dit geeft me dan toch hoop dat ze de volle potentie van dit restaurant ook daadwerkelijk gaan benutten.

  16. #76

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Het ziet er in elk geval lekker uit!

    Naam:     BB1.jpg
Bekeken:  682
Groote:   477,8 KB

    Naam:     BB2.jpg
Bekeken:  685
Groote:   419,1 KB

  17. #77

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Hmm.. als het terug open is zeker eens gaan proberen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •