X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 77
  1. #41

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Afhankelijk van hoe recent die aflevering is, zou die foto hierboven wel degelijk een gedeeltelijke rendering kunnen zijn. Zit toch een aardig verschil in qua vordering van het project.

  2. #42

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Afhankelijk van hoe recent die aflevering is, zou die foto hierboven wel degelijk een gedeeltelijke rendering kunnen zijn. Zit toch een aardig verschil in qua vordering van het project.
    Hoe bedoel je, ik ben niet helemaal mee?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #43

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Hoe bedoel je, ik ben niet helemaal mee?
    In de video zie je nog dat de gevels van het Nederlands dorp verre van af zijn. Er staan nog stijgers, hier en daar is nog ruwbouw te zien. Delen zijn afgeplakt.

    In de foto is het al helemaal af.

    Nu weet ik niet hoe veel tijd er tussen opname en uitgave zit van die video. Maar de verschillen zijn toch wel behoorlijk goed te zien. Dus oftewel tonen ze ons verouderde stand van zaken in de video, oftewel is er bij die foto inderdaad een beetje bij geholpen om een beeld te geven van hoe het er moet uit zien als het af is.

  4. #44

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    In de video zie je nog dat de gevels van het Nederlands dorp verre van af zijn. Er staan nog stijgers, hier en daar is nog ruwbouw te zien. Delen zijn afgeplakt.

    In de foto is het al helemaal af.

    Nu weet ik niet hoe veel tijd er tussen opname en uitgave zit van die video. Maar de verschillen zijn toch wel behoorlijk goed te zien. Dus oftewel tonen ze ons verouderde stand van zaken in de video, oftewel is er bij die foto inderdaad een beetje bij geholpen om een beeld te geven van hoe het er moet uit zien als het af is.
    Ik denk dat er inderdaad een mix aan videobeelden inzit die van andere tijdstippen dateren. Zo zie je in mijn post met screenshots uit de video dat op de eerste foto er nog steigers staat terwijl dat niet meer het geval is bij foto 2. Ook het dakje boven de hoofdingang is al afgemaakt tov foto 1.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  5. #45

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Ohshit.. het was me zelfs nog helemaal niet opgevallen dat die 2e screenshot hetzelfde gebouw toonde als wat op die eerste nog afgedekt is

  6. #46

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Nog eens een reeks bouwfoto's met deze keer detailfoto's van binnenin de attractie zelf:







    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #47

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Mooi

  8. #48

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steventje Bekijk Berichten
    Mooi
    Wacht maar tot de juiste verlichting erbij komt.. Nu ziet het allemaal nog erg flets uit (effect wat je bijna altijd krijgt als je foto's met flits neemt in een darkride). Maar de verlichting gaat de sfeer straks nog beter maken.

  9. #49

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Besef ik maar al te goed dat sfeerverlichting nog ontbreekt op deze foto’s maar dat neemt niet weg dat ik de decors al mooi vind.

  10. #50

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Ik blijf het knap vinden wat een ongelooflijk hoog niveau Europapark soms kan halen. Heel erg benieuwd naar het eindresultaat.

  11. #51

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Europa-Park heeft deze namiddag een live tour doorheen het park gemaakt die te volgen was op hun Facebook. Hierbij bezochten ze ook Piraten in Batavia. Een stevige greep uit de beelden:

    Het plein/de facades:

    Naam:     gebied1.png
Bekeken:  1277
Groote:   1,09 MB

    Naam:     gebied2.png
Bekeken:  1264
Groote:   1,26 MB

    Naam:     gebied3.png
Bekeken:  1301
Groote:   1,26 MB

    Naam:     gebied4.png
Bekeken:  1185
Groote:   1.009,1 KB

    Naam:     gebied6.png
Bekeken:  1320
Groote:   1,16 MB

    <3

    Naam:     gebied5.png
Bekeken:  1368
Groote:   1,07 MB

    De wachtrij van de attractie:

    Naam:     wachtrij1.png
Bekeken:  1263
Groote:   1.014,2 KB

    Naam:     wachtrij2.png
Bekeken:  1253
Groote:   1,03 MB

    Naam:     wachtrij3.png
Bekeken:  1271
Groote:   1,03 MB

    Naam:     wachtrij4.png
Bekeken:  1255
Groote:   948,1 KB

    Naam:     wachtrij5.png
Bekeken:  1231
Groote:   956,4 KB

    Naam:     wachtrij6.png
Bekeken:  1270
Groote:   1,05 MB

    Naam:     wachtrij7.png
Bekeken:  1219
Groote:   971,5 KB

    Volledige video:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #52

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Ik kom niet zo vaak in europa-park. Is het pleintje er volgens habitués op vooruit gegaan ten opzichte van voor de brand? De keren dat ik er passeerde vond ik het niet zo'n aantrekkelijke zone.

  13. #53

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik kom niet zo vaak in europa-park. Is het pleintje er volgens habitués op vooruit gegaan ten opzichte van voor de brand? De keren dat ik er passeerde vond ik het niet zo'n aantrekkelijke zone.
    Op het eerste zicht ziet dit plein er een PAK sfeervoller uit dan voorheen! De Hollandse zone vond ik altijd een beetje méh en qua uitzicht “basic”, maar dit is toch duidelijk een veel hoger niveau!

    Ik ben zeer benieuwd hoe de ritervaring zal verschillen dan z’n voorganger ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  14. #54

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    De nieuwe voorgevel van PIB ziet er toch ook wat impressionanter uit. Niet zoveel verschil met vroeger, maar toch iets meer grandeur. Wel mooi dat ze bepaalde details (zoals het bord met de attractienaam) hebben gerecupereerd in de nieuwe gevel.

  15. #55

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Ik vind er eerlijk gezegd een verloren kans aan. de ingang blijft op het plein liggen. het ziet er mooi uit dat niet tegenstaand.

    Dit is het soort attracie dat mensen aan de lopende band aankan de bootjes zijn groot een er zijn er veel. Dat in combinatie met de snelheid dat dit park inlaat "zuigt" de locatie van de ingaan naar mijn mening niet genoeg volk. vroeger verschillende keren gedaan als rustplek. toen waren er hooguit vijf man voor ons in de rij met de voornaamste reden dat ze gewoonweg nog niet waren ingestapt.

    ofwel moet deze baan meer opvallen zodat er meer mensen naartoe komen ofwel moet de ingang naar de voorkant van het plein.

  16. #56

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    Ik vind er eerlijk gezegd een verloren kans aan. de ingang blijft op het plein liggen. het ziet er mooi uit dat niet tegenstaand.

    Dit is het soort attracie dat mensen aan de lopende band aankan de bootjes zijn groot een er zijn er veel. Dat in combinatie met de snelheid dat dit park inlaat "zuigt" de locatie van de ingaan naar mijn mening niet genoeg volk. vroeger verschillende keren gedaan als rustplek. toen waren er hooguit vijf man voor ons in de rij met de voornaamste reden dat ze gewoonweg nog niet waren ingestapt.

    ofwel moet deze baan meer opvallen zodat er meer mensen naartoe komen ofwel moet de ingang naar de voorkant van het plein.
    EP laat wel meer kansen liggen bij deze herbouw. Als ze de hal meer richting het noordwesten opnieuw gebouwd hadden, hadden ze hun infrastructuur kunnen verbeteren en de capaciteit van het restaurant in Noorwegen kunnen verbeteren (beiden hard nodig, zeker op wat drukkere dagen). Maar natuurlijk is deze optie zo het goedkoopste en makkelijkste te realiseren.

    Ben al blij dat het niveau van de attractie zelf er tot nu toe beduidend beter uit ziet.

  17. #57

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Hier zijn nog enkele foto's van de binnenkant.

    Naam:     12900915_shift-966x593_1uLmbo_xwUqmn.jpg
Bekeken:  702
Groote:   98,1 KB

    Naam:     EYZVUD9XgAIgxMC.jpg
Bekeken:  683
Groote:   442,5 KB

    Naam:     EYZVUEDXkAAM6vK.jpg
Bekeken:  662
Groote:   331,6 KB

    Naam:     EYZVUEVWkAUsJew.jpg
Bekeken:  720
Groote:   423,7 KB

    Naam:     EYZVUExWsAArrUa.jpg
Bekeken:  705
Groote:   370,4 KB

    Dit is nog maar eens goed voorbeeld waarom je darkrides niet met flits moet fotograferen. Ik moet wel zeggen dat dit me echt wel enthousiast maakt.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  18. #58

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    De eerste boot is aangekomen!
    Iemand een idee of het gebouw links met de mooie studios-banner nog een overblijfsel is van voor de brand of ook nieuw?

    Naam:     boot.jpg
Bekeken:  647
Groote:   1,16 MB
    Bron: Europa-Park

  19. #59

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Wat een prachtexemplaren toch, en de boot is ook heel mooi!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  20. #60

    Re: [Europa-Park] 2020 - Heropbouw Piraten in Batavia

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    De eerste boot is aangekomen!
    Iemand een idee of het gebouw links met de mooie studios-banner nog een overblijfsel is van voor de brand of ook nieuw?

    Naam:     boot.jpg
Bekeken:  647
Groote:   1,16 MB
    Bron: Europa-Park
    Dat is nieuw dat gebouw, want er was een doorgang en nu zijn het er twee doorgangen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •