X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 64

Onderwerp: [Bellewaerde] 2019

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #26

    Re: [Bellewaerde] 2019

    Gisteren helemaal alleen een 5-tal uur in het park geweest en (hou je vast aan de takken van de bomen) het park ZELF lag er best net bij.

    Enkel ook hier weer een eindeloze waslijst aan defecten:

    - Houdini verkeert in schandalige staat: muziek voorshow staat ZEER stil, beugel in mainshow die al MEER DAN EEN JAAR afgespannen is met spanlint (komaan Bellewaerde, dit kan echt niet door de beugel (pun intended)), Nederlandse stem is VOLLEDIG weg, bliksem zie je maar hoor je niet langer meer, exterieur ziet er gewoonweg niet uit, ...). Dit is ?cht erg.

    - Bij Huracan werkt niks van rook of mist effecten waardoor de lasers tijdens de rit (die nota bene het enige zijn die er te zien valt) zo goed als onzichtbaar worden. Ook stinkt het ENORM in het gebouw waar het achtbaan gedeelte zich bevind).

    - Jungle Mission was naar Bellewaerde normen best “ok”, maar toch ook hier weer een resem defecte dingen.

    Naam:     5A7507C1-8913-42F6-A4B6-BCF175E0A6D3.jpeg
Bekeken:  2759
Groote:   4,23 MB

    - Bengal Rapid River ligt er nog steeds zeer vervallen bij: de waterval onder de brug werkt nu al seizoenen lang niet meer (ik kan hem nog amper herinneren), de watervallen langs de muren in de tunnel op het einde liggen nu reeds ook 2 seizoenen uit, terwijl men hier deze winter toch echt eens naar kon gekeken hebben.

    Naam:     2E28CD60-2C29-4CAD-84A6-C7E6ADAF388E.jpeg
Bekeken:  2891
Groote:   3,34 MB

    Overigens vind ik het wel erg dat een Franstalig gezin mij rond 15:00 aansprak om te vragen of ze ergens iets konden (warm) eten in plaats van een braadworst (Boomerang Snack, Saloon, Savanne Burger waren de hele dag dicht, de keukens van Texas Grill & Caroussel waren al opgekuist, Rapid Snack & Cowboy Snack staan al jaren leeg daar te staan, Los Piratas Snack is al jaren weg, de eetkarren aan Huracan, de Fish Corner, smoothies & Broodjes bar de hele dag niet open en de frituur aan de ingang was al dicht. Gelukkig kon ik ze nog naar de Canadian sturen aan de andere kant van het park. Kalm of niet, dit is wel zeer weinig geopende horeca ...

    Over het algemeen viel de ingang “Mexico” best mee, maar ik hoop dat ze toch nog wat meer exotisch groen en muziek en dergelijke gaan toevoegen, want nu voelde het wat doods aan.

    Al bij al een niet ZO slechte indruk, maar toch weer die typische Bellewaerde werkpunten die ze maar niet willen oplossen, waardoor de mensen inderdaad meteen zeggen “dat is daar verouderd” (ik woon in hartje West-Vlaanderen en hoor bijna iedereen dit zeggen). Moest Bellewaerde komende winter eens enorm de handen uit de mouwen steken en hun oudere attracties eens een degelijke revisie geven, schilderen, kapotte dingen vervangen en hier en daar wat oplappen, de horeca eens onder het vergrootglas leggen en zo verder zou het park er stukken presentabeler uit zien ...
    Laatst gewijzigd door etwien; 12-05-19 om 12:24.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •