X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 81 tot 90 van de 90
  1. #81

    Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Ik doel op een show ala de Bobbejaan show met flauwe Vlaamse zangers, daar lokt ge geen grote massa meer mee.

    Ik haat het genre absoluut... maar... ik denk dat Bobbejaanland best zou kunnen scoren met een evenement waar schlageroptredens centraal staan. Alleen moet het dan over een evenement gaan waar mensen speciaal voor gaan komen. Gewoon een dagelijkse/wekelijkse show met een Vlaamse artiest is inderdaad niet meer van deze tijd.

  2. #82

    Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik haat het genre absoluut... maar... ik denk dat Bobbejaanland best zou kunnen scoren met een evenement waar schlageroptredens centraal staan. Alleen moet het dan over een evenement gaan waar mensen speciaal voor gaan komen. Gewoon een dagelijkse/wekelijkse show met een Vlaamse artiest is inderdaad niet meer van deze tijd.
    Zo'n event was er vroeger met Anne's familiedag en dat scoorde inderdaad enorm

  3. #83

    Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

    OMFG wat lees ik hier allemaal?
    IR weg doen? Dat zou dezelfde impact zijn als Revolution weg doen.
    Die 2 attracties ZIJN Bobbejaanland!
    Die moeten ze koste wat kost zo lang als mogelijk behouden. Beiden zijn unieke stukken ter wereld!

  4. #84

    Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

    Beide zijn inderdaad uniek maar een park kan een moet zichzelf overstijgen. De Indiana River (IR) is hoewel niet mijn favoriet voor veel mensen een must do. Ik kan best begrijpen dat een icoon verwijderen niet idiaal is. Aan de andere kant heb je meer een meer zure buren dus moet je beginnen met de constructie van een geluidsmuur. dei hele kant is zijn glans aan het verliezen. Dan kan je maar beter een upgade geven aan het gebied en misschien beter een volledige herbouw.

  5. #85

    Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

    Ik vraag me af in hoeverre Revolution en/of Indiana River echt nog iconen zijn. Het zijn attracties die vooral teren op nostalgie, maar écht geen nieuwe bezoekers weten te trekken of nog enige waarde hebben voor nieuwe bezoekers.

    Phantasialand kon ook op redelijk wat kritiek rekenen bij het verwijderen van de Gondelbahn of de Zilvermijn. Veel attracties waar veel mensen veel waarde aan hechten uit nostalgische overwegingen zijn verdwenen, maar daardoor is het park wel tot de top kunnen gaan horen. Een dergelijke behandeling heeft BJL eigenlijk ook nodig.

    Het enige probleem is: Parques Ruïnes kan zoiets simpelweg niet. Het park zelf kan wel de beste bedoelingen hebben om oude brol te verwijderen en er iets goeds nieuws voor in de plaats te zetten, dat meteen zo gebouwd wordt dat het ook een geluidswal bevat: Ze zullen nooit voldoende budget van PR krijgen om meer dan "andere brol" te gaan zetten. Met de middelen die ze hebben vind ik heel knap wat ze gemaakt hebben van het gebied met Fury en Typhoon en het verwerken van de 4 elementen.. Maar als je het vergelijkt met bijvoorbeeld Walibi blijft de theming toch maar weer brol.

    Dus om eerlijk te zijn zie ik maar één rationele reden om IR níet te verwijderen en dat is dat er toch niets beters voor in de plaats kan komen met het huidige beleid van PR.

  6. #86

    Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

    iemand recent nog naar BBJ geweest? Hoe zit het met de wachttijden, zijn alle attracties terug operationeel ?

  7. #87

    Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    iemand recent nog naar BBJ geweest? Hoe zit het met de wachttijden, zijn alle attracties terug operationeel ?
    Wij zijn er enkele weken terug nog geweest. Hoogstens een 15-20 tal minuten gewacht en alles was open zover ik weet!

  8. #88

    Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

    Ik was er laatst op 08.08 en zal er ook morgen 18.08 zijn. De wachttijden vielen doorgaans wel mee, zeker als je weet dat ik er steeds op zondagen was.

    Fury rijdt +/- vanaf 5 min. na parkopening met passagiers. Dat zou de normaalste zaak van de wereld moeten zijn, maar dat was de voorbije jaren meestal niet het geval. Men blijft er ook bij weinig drukte steeds met twee treinen rijden.

    Buitenbeentje qua wachttijden is Typhoon. Die doe ik steeds pas in de namiddag. Voorgaande jaren was die instapklaar, nu is die na de middag steeds langer wachten dan Fury. Op beide Gerstlauers plaatst men de treinen semi-vol: geen geforceerde lege plaatsen maar er wordt bij 1 lege plaats per rij niet actief naar solisten gezocht.

    Ook IR en de buitenboomstam kunnen behoorlijk lang aanschuiven zijn, beetje weersafhankelijk. Bij Bob Express vind ik het steeds goed opschieten, ook als het wachtkot beneden vol staat.

    Revo is open zonder VR, de ingang is die van de niet operatieve Caves. Schrik niet als je in de buitenwachtrij veel volk ziet. Je wordt maar met mondjesmaat binnen gelaten. Eenmaal binnen is het dan 1, max. 2 beurten wachten. Dreamc. doorgaans met twee treinen en natuurlijk zonder VR. Oki enkel bij grote drukte met twee treinen operatief.

    Kinderland is open, zij het alleen enkele attracties op het gelijkvloers ... en de toiletten. Geen idee vanaf wanneer K.L. opent, maar ik denk toch al van voor de middag.

    El Paso is open vanaf parkopening, Ban. Battle denk ik vanaf de middag. De monorail kan je enkel instappen nabij de Big Bang glijbanen, uitstappen kan je daar en aan de parkingang. Aan de parkingang kan je dus niet in de monorail stappen.

    Het oprijden van de hoofdparking (onder / nabij de monorail) is een smerige slijkboel. Dat was al van voor de zondvloed van midden juli. Wat mij betreft de grootste ergernis bij een (half) dagje BJL.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 17-08-21 om 20:46.

  9. #89

    Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

    Ok dank je allen, volgende week nog eens gaan kijken in Lichtaart denk ik....

  10. #90

    Re: Heeft Bobbejaanland nog een toekomst?

    Gisteren nog eens een bezoekje gebracht nét voor het halloween-seizoen begint; mixed emotions.... Het park was goed gevuld, en de sfeer zat best goed. Ook zijn er meerdere mobiele horecapunten bijgeplaatst (frituren, Bicky-kraam).

    Enerzijds werd er op sommige attracties zoals de Bob express, speedy bob,.. erg vlot gewerkt; Oki-Doki zelfs met drie operatoren,....
    maar Revolution en Fury waren weer schrijnend qua dispatching, met een overvolle wachtrij als gevolg. Bij typhoon moesten de karretjes blijkbaar manueel geduwd worden vanuit het station richting de lift.

    En een nieuwe miskleun dient zich aan.
    Op de dreamcatcher moest er nu met een app gereserveerd worden. Bijgevolg stond het plein voor de ingang vol volk, met nog mensen in de wachtrij er bovenop. En dan zijn er veel mensen die daar zitten sukkelen met hun smartphone.

    Bijkomend waren er gisteren algemene GSM/internetproblemen, ik kreeg gedurende de hele dag amper tot geen verbinding via 3G en 4G. Een dagje zonder, daar kan ik best mee leven. Maar bij de kassa bvb bij Panos kon om deze reden niet met de kaart betaald worden, enkel cash. Wel liet men iedereen vrolijk aanschuiven en bestellen, om dan bij de kassa enkel cash geld aan te nemen. Chaos verzekerd.

    Het blijft daar toch een beetje roeien met de riemen die men heeft; ik ben niet jaloers op de mensen die er werken waarvan het merendeel tegen beter weten in toch blijft proberen om er het beste van te maken. Een nieuw abonnement hebben we (voorlopig?) aan ons voorbij laten gaan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •