Ik heb zonet even tripadvisor geopent en dit is de laatste recensie die er geschreven staat (Gisteren):
Wat een verrassing

Na de voorbije jaren heel wat negatieve klanken te hebben opgevangen zelf nog eens naar Lichtaart geweest.

Vanaf onze aankomst werden we verrast door de frisse look van het park . Veel zaken moeten het laatste jaar opgefrist zijn en ondanks de droogte oogt het park heel groen . Wat positief is bij 34 graden zijn de vele natuurlijke schaduwplekken.

Over de attracties , de laatste toevoegingen doen het park goed. De spinningcoaster en the forbidden caves zijn zeker niet slecht . Toppers blijven indiana river , el rio en the revolution. Eén negatief punt , waarom is de revolution zo verkracht, breng die aub in zijn oorspronkelijke staat terug. Ik wil zelf een crowdfunding campagne opstarten.

Een pluim gaat naar het vriendelijke personeel dat ons overal te woord stond met een glimlach en dit in heel zware temperaturen.

Kortom , wij komen gauw terug .
Uiteraard zijn er ook vele negatieve reacties jammer genoeg... maar er staan er ook heel wat positieve tussen.

Beste pretpark van België

Wij hebben Bobbejaanland op 5 mei bezocht met het Rode Kruisfeest en het was super! Voor mij is dit het leukste pretpark van België, ik begrijp dan ook niet waar die negatieve reacties vandaan komen. Het park was proper, de attracties waren allemaal open van 10.00 uur tot 18.00 uur en het personeel was zeer vriendelijk. Het was een drukke dag, maar ondanks de drukte hebben wij toch 13 attracties kunnen doen, terwijl we dit absoluut niet verwacht hadden. De wachtrijen schoven namelijk heel vlot op. De Virtual Reality Coaster "Mount Mara" vonden wij echt de moeite waard. Ik raad dit park zeker aan en wij komen alleszins nog terug!
Ik denk dat BJL nog jaren zal bestaan en de komende 15-20 jaar zal uitpakken met hun nieuwe lanceerachtbaan en daar ook nog heel wat volk mee gaan trekken ook... (Ik bedoel: Na 20 jaar gaan ze die achtbaan waarschijnlijk nog steeds "nieuw" noemen... )