X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 22

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Tokyo Disneyland 12-14/06/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik vergelijk zeker met de andere Japanse parken. Tokyo Disneyland is bij lange niet het duurste park van Japan, terwijl het Europese resort dat zeker wel is in Europa, met een hele grote voorsprong.
    Niet akkoord. Qua losse tickets klopt dat inderdaad. Maar als je bijvoorbeeld 2 dagen het park bezoekt met overnachting, is DLRP goedkoper dan EP of PHL.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Voeg daarbij toe dat het resort waarschijnlijk het beste van Japan is (iets wat je over Europa bij lange na niet kan zeggen in mijn ogen), en dan vind ik de prijs veel eerlijker tegenover Europa.
    Ook niet akkoord. Hoewel DLRP niet mijn favoriete park in Europa is, vind ik het wel het beste. Geen enkel ander park in Europa heeft zo'n indrukwekkend aantal toppers als DLRP. Welk ander Europees park heeft toppers van het niveau BTM, Space Mountain, Phantom Manor, PotC, ToT, Ratatouille...?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Over de kwaliteit van het eten in Parijs kan ik me niet uitspreken, de prijs ligt gewoon te hoog zonder écht goedkope opties (in het park zelf, restaurants in de village zijn voor mij niet echt relevant - de bakkerij naast Plopsaland is ook lekker goedkoop, ha ha ha).
    Ook niet akkoord. Als je binnen het park kijkt, kan je restaurants als Hakuna Matata en de Cowboy Cookout toch niet duur noemen?


    Volgens mij moet je dringend DLRP eens een nieuwe kans geven!

  2. #2

    Re: [TR] Tokyo Disneyland 12-14/06/2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Geen enkel ander park in Europa heeft zo'n indrukwekkend aantal toppers als DLRP. Welk ander Europees park heeft toppers van het niveau BTM, Space Mountain, Phantom Manor, PotC, ToT, Ratatouille...?
    Taron, Black Mamba, River Quest, Colorado Adventure, Chiapas, Maus au Chocolat, Mystery Castle, Talocan ...

    Je mag er 2 schrappen en dan kom je aan hetzelfde aantal ;-)

  3. 20-08-18, 09:26

    Reden
    dubbele post

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •