X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 122
  1. #41

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Ik vind de baan er nogal kort uitzien, jammer want dat zijn bijna alle coasters in het park...

    Voorts ben ik er nog steeds niet van overtuigd dat het een GCI word.

  2. #42

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Ik ben op het eerste zicht ook niet echt overtuigd door de baan zijn lay-out. Voor een park als Alton verwacht je toch wel een iets grotere, indrukwekkendere woodie. Maar het zicht alleen zegt gelukkig niet alles, bovendien nog altijd gokken naar het unieke aan de baan.

  3. #43

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Ik zit eigenlijk ook een beetje te wachten op een vervolg van hun 'miniserie' over de nieuwe Secret Weapon. De vorige dateert al van eind augustus, dus er mag wel eens wat nieuws naar buiten komen.

  4. #44

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8


  5. #45

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Een knik in de lifthill, apart! Hoewel het op eerdere foto's ook al vaag te zien was (zie ik nu achteraf), was het me nog nooit opgevallen. Het kan ons verder ook vrij weinig vertellen over of het nu launch of kettinglift is?!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #46

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Een knik in de lifthill, apart! Hoewel het op eerdere foto's ook al vaag te zien was (zie ik nu achteraf), was het me nog nooit opgevallen. Het kan ons verder ook vrij weinig vertellen over of het nu launch of kettinglift is?!
    Ketting:


    > TowersTimes

  7. #47

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Ketting:


    > TowersTimes
    Hmm, vrij teleurstellend :/
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #48

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Amai, inderdaad zeer teleurstellend... Vraag me af wat er nog uniek aan is dan eigenlijk? (Of is dat geen vereiste meer?)
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #49

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Amai, inderdaad zeer teleurstellend... Vraag me af wat er nog uniek aan is dan eigenlijk? (Of is dat geen vereiste meer?)
    Dat er een kettinglift is, sluit een lancering nog niet uit.

    De eerst uitgevoerde SW (Nemesis) was ook geen world's first of uniek. Of toch niet uniek in die zin dat je je door allerlei bochten moet wringen om uit te leggen waarom het uniek is.

  10. #50

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Dat er een kettinglift is, sluit een lancering nog niet uit.

    De eerst uitgevoerde SW (Nemesis) was ook geen world's first of uniek. Of toch niet uniek in die zin dat je je door allerlei bochten moet wringen om uit te leggen waarom het uniek is.
    True en true.

    De latere SW waren wel telkens iets met een uniek gegeven natuurlijk...

    Wait & see zeker?
    Je vois la vie en des biscuits.

  11. #51

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Bwa, Nemesis was wel de eerste B&M in Europa én de eerste inverted coaster van Europa, El Condor was anderhalve maand later open. Dus ergens was het wel een unieke coaster, toch voor Europa. Sowieso is uniek zijn dat nooit een criteria geweest voor een SW, de naam SW was gewoon de naam van het eerste, nooit gebouwde, SW.

  12. #52

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Bwa, Nemesis was wel de eerste B&M in Europa én de eerste inverted coaster van Europa, El Condor was anderhalve maand later open. Dus ergens was het wel een unieke coaster, toch voor Europa.
    Dat bedoel ik dus met 'je in allerlei bochten moeten wringen' .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Sowieso is uniek zijn dat nooit een criteria geweest voor een SW, de naam SW was gewoon de naam van het eerste, nooit gebouwde, SW.
    Dat is wat ik ook wilde duidelijk maken .

  13. #53

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Dat bedoel ik dus met 'je in allerlei bochten moeten wringen' .
    Toch toepasselijk voor deze baan?

  14. #54

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Dat bedoel ik dus met 'je in allerlei bochten moeten wringen' .
    Naja, eerste van Europa vind ik nu niet echt in veel bochten wringen. Het is nog niet zoals in Amerika: "Grootste achtbaan van deze staat ten noorden van rivier X" om er dan vervolgens achter te komen dat het enige andere park in die zone een kiddie-park is (gefeliciteerd, je hebt je eigen record gebroken). Europa is toch wel een regio die mag tellen.

    Naderhand zijn inderdaad meer wereld-gerichte SW's gekomen. Dus ik denk ook wel dat je mag stellen dat de definitie sinds dien wel veranderd is. Voor bijvoorbeeld Spinball Whizzer hebben ze nooit een SW titel gehanteerd, ondanks dat dit de enige SC2200 ter wereld is.


    Je mag toch in elk geval wel verwachten dat ze iets unieks met deze baan gaan doen. En zelfs al vallen ze terug naar het uniek zijn in Europa - zoals vroeger - in plaats van wereld: Deze baan ziet er zelfs voor Britse normen niet speciaal uit, laat staan Europese. Dus er moet toch écht iets speciaals bij komen om het een SW te maken.

    Ik denk zelf nog steeds dat het in die wickerman-figuur zit. Het toevoegen van een Kettinglift maakt deze gedachte zelfs nog sterker. Misschien zoeken we het te ingewikkeld en wordt dit misschien wel wereld's grootste animatronic?

  15. #55

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Naja, eerste van Europa vind ik nu niet echt in veel bochten wringen. Het is nog niet zoals in Amerika: "Grootste achtbaan van deze staat ten noorden van rivier X" om er dan vervolgens achter te komen dat het enige andere park in die zone een kiddie-park is (gefeliciteerd, je hebt je eigen record gebroken). Europa is toch wel een regio die mag tellen.

    Naderhand zijn inderdaad meer wereld-gerichte SW's gekomen. Dus ik denk ook wel dat je mag stellen dat de definitie sinds dien wel veranderd is. Voor bijvoorbeeld Spinball Whizzer hebben ze nooit een SW titel gehanteerd, ondanks dat dit de enige SC2200 ter wereld is.


    Je mag toch in elk geval wel verwachten dat ze iets unieks met deze baan gaan doen. En zelfs al vallen ze terug naar het uniek zijn in Europa - zoals vroeger - in plaats van wereld: Deze baan ziet er zelfs voor Britse normen niet speciaal uit, laat staan Europese. Dus er moet toch écht iets speciaals bij komen om het een SW te maken.

    Ik denk zelf nog steeds dat het in die wickerman-figuur zit. Het toevoegen van een Kettinglift maakt deze gedachte zelfs nog sterker. Misschien zoeken we het te ingewikkeld en wordt dit misschien wel wereld's grootste animatronic?
    Of 's werelds grootste teulerstellende gehypte baan

  16. #56

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Wat mij vooral opvalt is de track waar ook boven de track nog houtkaders doorlopen het ziet er wat uit als mijngang-ondersteuningen. Zouden al de delen van de baan die een dergelijke constructie hebben uiteindelijkoverkapt worden? Voor mij moet Alton Towers met zijn Secret Weapons niet uitpakken met uniekigheidjes of records zolang het een attractie met internationale uitstraling is ben ik gelukkig.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Of 's werelds grootste teulerstellende gehypte baan
    Daar kunnen ze in AT idd wel wat van. Thirteen was voor mij doodgehyped. Ook Nemesis Sub-terra scheen dat te zijn, maar daar heb ik de overkill aan promo van gemist, waardoor ik wél aangenaam verrast was.

  17. #57

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Er is nog een nieuwe aflevering gepost in hun reeks over de nieuwe achtbaan:



    Uit de video zelf worden we niet veel wijs, maar iemand heeft de boodschap op het einde vertaald...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Coasterfan312 op YouTube
    We interrupt this to bring you good news. You are invited to a celebration; a celebration of our Earth and its beauty. All this noise. All this technology. It's too much, isn't it? There's no time or space to think, is there? Deep down you know the truth, don't you? The technology has now taken the reigns. How did you get here? Maybe it doesn't matter. What matters is this chance; your opportunity to reconnect with the Earth. Come join us near the woods and partake in our celebration. How far you choose to go ... that is your choice. What part you choose to play ... only you can decide. Be chosen on the night where the living meets the dead.

    thewelcoming.co.uk
    ...waar we eigenlijk ook niet veel wijzer uit worden.

  18. #58

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Heerlijke update:














    Dit en veel meer: https://www.towerstimes.co.uk/blog/2...november-2017/

  19. #59

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Volgens TPF zou er toch geen lancering komen, maar een steile kettinghill.

    Daarnaast zou de openingsdatum maart 2018 zijn.

    Bron

  20. #60

    Re: [Alton Towers] 2018 - Secret Weapon 8

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Volgens TPF zou er toch geen lancering komen, maar een steile kettinghill.

    Daarnaast zou de openingsdatum maart 2018 zijn.

    Bron
    Dat zijn nog altijd enkel maar geruchten, en geen feiten. Ik vind het ook niet meer waarschijnlijk dat de baan een lancering krijgt, maar in het artikel staat bijvoorbeeld het volgende:
    Er is namelijk een tandwiel voor een kettinglift ontdekt aan de top van de lift hill, waardoor een lancering uitgesloten wordt.
    Een lancering is toch niet uitgesloten omdat er ergens in de baan een tandwiel aan te pas komt? Fluch von Novgorod heeft ook een tandwiel voor zijn ketting en er zit ook een lancering in, vandaar dat ik even niet mee ben met deze logica.

    Er zitten nog wel maar (al dan niet vaak logische) veronderstellingen in het artikel die als feit worden weergeven, bijvoorbeeld dat de baan word gebouwd door GCI. Hoe waarschijnlijk dit ook lijkt, zolang het niet bevestigd is door het park of GCI zou ik het nooit als een feit durven verkopen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •