Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
Ga je serieus een wing coaster vergelijken met een inverted of dive coaster? Wat lachwekkend. Je baseert je opinie op basis van een vergelijking die niet opgaat. Daarmee is de kous af.
Als je veel minder ervaring hebt dan vele forumbezoekers hier: Ja. Aangezien ik met geen enkel andere wing kan vergelijken, ja! Je leest overal hoe heftig hij wel niet is, hoe krachtig hij aan voelt, hoe intens dat ding is, ...

Wel, wij voelden het niet. Wij vonden eerder rustig aanvoelen. Misschien is dat ook overdreven, maar als ik ooit iemand mee heb die voor het eerst overkop wil gaan, dan zou ik deze aanraden.

Misschien is dit net een eigenschap van wing-coasters .. maar ik zou hem allesbehalve intens, krachtig, heftig, ... omschrijven. Ik zou eerder zeggen: comfortabel, hoog, ook te doen voor mensen met een zwakkere maag, ... ideale als je nog weinig tot geen ervaring hebt met grote achtbanen.

En wat past dan wel bij de omschrijving en van dezelfde constructeur: Black Mamba, OzIris, ... die zijn voor mij wel intens, krachtig, heftig, behouden het snelheidsgevoel, ...