X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 1214

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk niet dat je er in dit geval van uit mag gaan dat de bouw sneller gaat als de track eenmaal geinstalleerd is.

    1: Tracks in elkaar schroeven is in principe een van de snelst doenbare klusjes op de bouwwerf. Een achtbaan zonder theming kan in no-time recht staan.

    2: Ze zullen niet eerst de track afmaken en daarna de rest van de theming gaan doen. Net als bij Klugheim zal het gebied meer organisch groeien. Ze zullen ten alle tijden track en theming door elkaar heen moeten verweven en in zones moeten afmaken. Nu zijn ze blijkbaar bezig met de zone rondom de Zero-G-Roll.

    Goed. Ondanks alles is de kans groot dat de Track als eerste af is omdat detail-theming nog steeds veel meer werk vereist. Maar juist tegen dan zullen ook de grote betonwerkzaamheden al klaar zijn en zal enige voorgang juist minder snel te spotten zijn.
    Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd. Ik bedoelde dat er dan sneller andere veranderingen zichtbaar zullen zijn in plaats van enkel nieuwe betonplaten en achtbaan onderdelen.
    Dat is toch wat ik hoop en denk.

    1. Weet ik ook wel, Sherlock.
    2. Ik zag het eerder als wanneer er meer track geïnstalleerd is, dat er dan gebouwen, theming, contouren voor wandelpaden, ... verschijnen en zal het project de hoogte ingaan. Dan is er meer om naar te kijken en opnieuw te speculeren. Nog even wachten.

    Ieder zijn mening en gedachte natuurlijk.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Ieder zijn mening en gedachte natuurlijk.
    Misschien in het vervolg dan laten uitschijnen dat het een gedachte en/of mening is, nee?

    Eitherway, t'is wachten op meer info. Hoe meer ze daar bouwen, hoe minder we weer gaan kunnen zien uiteraard. (Nog minder dan nu al het geval), dus het is wachten op info van PHL zelf.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    wachten op info van PHL zelf.
    Het is bijna een jaar geleden dat ze met info over FLY kwamen. Mag langzemerhand wel eens wat meer zijn. Ik snap best dat er op de bouwwerf nog weinig te zien is om publiek te maken, maar ze kunnen wellicht een mooie concept-art de wereld in helpen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •